Connect with us

Σαμιακά

Αγγελική Μιχαλάκη: «Το μπαλέτο θα είναι πάντα η ρίζα του δέντρου»

Published

on

Η απόφοιτη της Νομικής Σχολής του Α.Π.Θ., Αγγελική Μιχαλάκη, μιλά στον διευθυντή του «Σαμιακού Βήματος», Μάνο Στεφανάκη, για την εισαγωγή της στην Ανώτερη Σχολή Χορού της Εθνικής Λυρικής Σκηνής, μετά από μία ομολογουμένως απαιτητική διαδικασία επιλογής, δημιουργώντας πρωτιά για την ιδιαίτερη πατρίδα της, τη Σάμο.

Κα Μιχαλάκη, από ποια ηλικία ξεκίνησε η ενασχόληση με το χορό;

Η πρώτη μου επαφή με το χορό και συγκεκριμένα με το κλασικό μπαλέτο ήταν στην ηλικία των 8 ετών. Το ερέθισμα, θυμάμαι, έδωσε η θεία μου, η οποία παρακολουθούσε μαθήματα μοντέρνου χορού στη σχολή της κας Χριστίνας Τσαρδούλια, και με προσκάλεσε να παρακολουθήσω ένα απογευματινό μάθημα. Η εικόνα της αίθουσας με τους καθρέφτες και τις μπάρες, καθώς και με τις μικρές μπαλαρίνες που κατέφθαναν στη σχολή με τους κότσους στα μαλλιά, έχει εντυπωθεί πολύ έντονα στη μνήμη μου. Μόλις λίγες μέρες αργότερα, με μεγάλο ενθουσιασμό ξεκίνησα κι εγώ, ως μαθήτρια στη σχολή.

Βρεθήκατε εξαρχής στις τάξεις χορού του «Samos School of Dance» της Χριστίνας Τσαρδούλια; Η διακεκριμένη δασκάλα σας ήταν αυτή που σας οδήγησε προς το κλασικό μπαλέτο ή νιώσατε ότι αυτό σας ταιριάζει; Δοκιμάσατε και άλλα είδη χορού;

Βρέθηκα εξαρχής στις τάξεις χορού του «Samos School of Dance». Πολύ γρήγορα η σχολή έγινε το δεύτερο σπίτι μου. Όσο για τη δασκάλα μου, την κα Χριστίνα, τι να πρωτοπώ. Η παρουσία της ήταν σίγουρα κομβική για τη μετέπειτα εξέλιξή μου και τη σχέση μου με το χορό. Κι αυτό διότι ήταν εκείνη που με ώθησε να γνωρίσω αυτόν τον απέραντο συν-κινητικό και συν-κλονιστικό κόσμο της τέχνης. Δίπλα της έμαθα, ίσως το πιο σημαντικό, να εκφράζω τα όσα νιώθω, χορεύοντας.

Η αλήθεια είναι ότι το μπαλέτο είναι ο θεμέλιος λίθος, που λέμε, δίνει γερές βάσεις και η κα Χριστίνα βεβαίως το γνωρίζει και επιμένει σε αυτό. Πέρα από το κλασικό όμως, έχω δοκιμάσει και εξακολουθώ να πειραματίζομαι και με άλλα είδη, όπως σύγχρονο που λατρεύω και θεωρώ κομμάτι του εαυτού μου, μοντέρνο, Latin, Flamenco, παραδοσιακούς χορούς.

Το μπαλέτο θα είναι πάντα η ρίζα του δέντρου. Το τι μου ταιριάζει όμως είναι σχετικό, γιατί πιστεύω πώς είναι συνάρτηση του τι με εκφράζει μία δεδομένη χρονική στιγμή της ζωής μου. Αυτό επομένως μπορεί να αλλάξει, γιατί ακριβώς είμαστε κι εμείς οντότητες εξελισσόμενες και μεταβαλλόμενες. Κι αυτή ακριβώς είναι η μαγεία του πειραματισμού με την τέχνη, ότι δηλ. είναι ένα αέναο ταξίδι αναζήτησης του εαυτού μας.

Τι δυσκολίες τυχόν μπορεί να αντιμετωπίσει μια μικρή σε ηλικία χορεύτρια, εννοώ στα πρώτα χρόνια που ξεκινήσατε, όντας μαθήτρια σχολείου με πολλές ώρες σχολικών δραστηριοτήτων, φροντιστηρίων κλπ.

Είναι δύσκολο σε μία κοινωνία όπως η ελληνική που δεν έχει κουλτούρα και παράδοση στην τέχνη του χορού, να συνδυάσει ένα παιδί αυτά που πρέπει να κάνει με αυτά που θέλει να κάνει. Πρώτα απ΄ όλα γιατί οι απαιτήσεις του σχολείου ολοένα και αυξάνονται, άρα δεν υπάρχει πραγματικά ελεύθερος χρόνος για εξωσχολικές δραστηριότητες. Έπειτα, σε τέτοια ηλικία, δεν υπάρχει καθαρά ελεύθερη βούληση, εφόσον επιλέγουν άλλοι για σένα. Ωστόσο, υποστηρίζω ακράδαντα ότι το καλύτερο ερέθισμα για τους ανθρώπους και πόσο μάλλον για τα παιδιά, είναι η τέχνη, διότι προσφέρει εφόδια που κανένα σχολείο -δυστυχώς- δεν υποστηρίζει. Με τις τέχνες ενεργοποιούνται οι αισθήσεις, ο άνθρωπος μαθαίνει να εκτίθεται και να εκφράζεται, να δημιουργεί και να φαντάζεται. Μιλάμε για μια άλλου είδους ευφυΐα που σίγουρα δεν μπορώ να την εξηγήσω μέσα σε λίγες γραμμές.

Και φτάσαμε στο σήμερα. Σε καταστάσεις πανδημίας για ολόκληρο τον πλανήτη, λόγω του κορωνοϊού Covid-19. Πως βιώσατε την αναγκαστική απομόνωση σε μια πραγματικά πρωτόγνωρη συνθήκη ζωής για όλους; Υπήρξαν τρόποι συνέχισης των μαθημάτων στη διάρκεια του εγκλεισμού;

Μέσα σε όλη αυτή τη δυστοπική πραγματικότητα με τις καθολικές απαγορεύσεις, που όλα πάγωσαν, μαζί και οι τέχνες, ο χορός θα έλεγα ότι ήταν αληθινή διέξοδος κυρίως για τα συναισθήματά μου. Υπήρχαν μέρες που πραγματικά δεν καταλάβαινα πώς αισθανόμουν, η μόνη μου επιθυμία ήταν απλώς να παρατηρώ, που είναι πολύ σημαντικό κι αυτό, μολονότι το αμελούμε. Όλη αυτή την περίοδο είχα μια περίεργη αίσθηση, ένα άγχος, ένιωθα ασταθής και ανασφαλής, όπως όλοι άλλωστε. Έκανα πράγματα που με ευχαριστούσαν και μέσα σε αυτά ήταν και η καθημερινή μου εξάσκηση. Με τη σχολή της ΕΛΣ είχαμε διαδικτυακά μαθήματα κάθε μέρα. Πάντως υπήρχαν και πολλές φορές που ήθελα τόσο πολύ να αδρανώ, γιατί και όλη αυτή η καμπάνια αυτοβελτίωσης και η πίεση του να είμαστε ασταμάτητα παραγωγικοί μέσα στον εγκλεισμό, μου φαίνεται αλλόκοτη. Λες και ο εαυτός πλουτίζει από την κοινωνική αφυδάτωση. Λες και ο πληθωρισμός των ψηφιακών αρχείων είναι εγγύηση δημιουργίας.

Η επόμενη ερώτησή μου αφορά στο οικογενειακό περιβάλλον θεωρώντας ότι αποτελεί βασικό παράγοντα της όποιας εξέλιξης. Οι γονείς υπήρξαν υποστηρικτικοί ή επιφυλακτικοί διαπιστώνοντας πόσο σας άρεσε και προφανώς σας «γέμιζε» η ενασχόληση με το χορό;

Οι γονείς μου υπήρξαν υποστηρικτικοί για αυτή μου την επιλογή, καθώς αναγνώριζαν ότι όλο αυτό με «γέμιζε». Ωστόσο, στο λύκειο αρχίζουν οι αμφιβολίες, διότι καλούμαστε, φτάνοντας στο τέλος της σχολικής μας πορείας, να πάρουμε ορισμένες αποφάσεις και ζυγίσουμε τα πράγματα. Και οι γονείς μαζί σε όλο αυτό. Αλίμονο βέβαια κι αν είναι υγιές και ισορροπημένο αυτό για έναν έφηβο (!).

Έτσι και οι δικοί μου γονείς θεωρούσαν ότι είναι απλά ένα χόμπι, αλλά δεν τους κατηγορώ, γιατί αυτή η ανασφάλεια προκύπτει από τη γνώση των δυσκολιών με τις οποίες έρχεται αντιμέτωπος ένας χορευτής όταν πρόκειται να αναζητήσει την επαγγελματική του αποκατάσταση και δη στη χώρα μας.

Φωτογραφία: Νίκος Αγγελής

Όταν πετύχατε την είσοδό σας στη Νομική Σχολή του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, δεν διακόψατε τη σχέση σας με το χορό; Δεν υπήρξε «διάλειμμα» ώστε να αφοσιωθείτε στην πρόκληση των σπουδών στο πανεπιστήμιο;
Ως φοιτήτρια Νομικής, όχι απλά δεν διέκοψα τη σχέση μου με το χορό, αντιθέτως οι ώρες εντατικοποιήθηκαν. Στη Θεσσαλονίκη λοιπόν, έρχεται το δεύτερο μεγάλο κίνητρο, η σχολή «Diagonal» με τους καθηγητές μου Νάντια Κοντζιάμπαση, Γιάννη Μαργαρώνη και Φένια Χατζάκου. Η έμπνευση μεγάλη, οι παραστάσεις εξαιρετικές, σκληρή δουλειά και τεράστια αγάπη για το χορό. Η προσπάθεια από μέρους μου ήταν σίγουρα μεγάλη δεδομένων των υποχρεώσεων που παράλληλα έτρεχαν με τη Νομική. Πρόκειται σίγουρα για μία πολύ απαιτητική σχολή, που δυστυχώς χρειάζεται πλήρη αφοσίωση. Καθόλου όμως δεν με πτόησε αυτό. Προσάρμοσα το πρόγραμμα σπουδών στις δικές μου ανάγκες, όσο μπορούσα τουλάχιστον, με μικρά «διαλείμματα» από το χορό στις εξεταστικές περιόδους και επιστροφή όμως με ακόμη περισσότερο ενθουσιασμό και δυναμισμό.

Όλη αυτή την ώρα δεν έχουμε μιλήσει καθόλου για την απαιτητική διαδικασία επιλογής στην Ανώτερη Σχολή Χορού της Εθνικής Λυρικής Σκηνής. Μιλήστε μας γι΄ αυτή. Τι περιλαμβάνει η όλη διαδικασία ώστε να επιτύχει κάποια ή κάποιος την είσοδό του;

Η διαδικασία επιλογής περιελάμβανε μία εβδομάδα μαθημάτων μπαλέτου και σύγχρονου χορού. Αυτό είναι πάρα πολύ καλό για τους εξεταζόμενους, διότι τους δίνεται η δυνατότητα αφενός εξοικείωσης με το χώρο, το χρόνο, αφετέρου με το άγχος που δυστυχώς είναι εκεί σε κάθε εξέταση. Συνεπώς, κανείς δεν κρίνεται από μία μέρα και πόσο μάλλον στο καλλιτεχνικό κομμάτι που ούτως ή άλλως τα κριτήρια είναι υποκειμενικά. Η κριτική επιτροπή αποτελείτο από πολλούς καθηγητές, γεγονός που μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση. Και μόνο η διαδικασία της ακρόασης ήταν μοναδική εμπειρία στις μεγαλειώδεις αίθουσες του ΚΠΙΣΝ (Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος). Υπήρξε πολύ καλή οργάνωση όσον αφορά τη διαδικασία διεξαγωγής της εξέτασης. Παρά το όλο άγχος, μπορώ να πω πως ένιωθα πολύ όμορφα που βρισκόμουν εκεί.

Το αν θα επιτύχει κανείς δεν επιδέχεται μονοδιάστατη απάντηση, καθώς πρόκειται για κάτι μεταβλητό που εξαρτάται από πάρα πολλά πράγματα, ορισμένα από τα οποία δεν είναι καν στο χέρι του εξεταζόμενου. Σίγουρα, βασικός παράγοντας είναι ο ανταγωνισμός, εξαρτάται από τη «φουρνιά» που λέμε. Έπειτα, εξετάζονται οι τεχνικές δυνατότητες, η μυική δύναμη, η ευλυγισία, η μουσικότητα, η χορευτικότητα, η γρήγορη αντίληψη της πληροφορίας, η ικανότητα αυτοσχεδιασμού, η εξωτερική εμφάνιση. Όλα παίζουν το ρόλο τους.

Φωτογραφία: Νίκος Αγγελής

Όπως έμαθα, στο πλαίσιο εορτασμού της Παγκόσμιας Ημέρας Χορού (καθιερώθηκε το 1982 από το Διεθνές Συμβούλιο Χορού της UNESCOνα εορτάζεται κάθε χρόνο στις 29 Απριλίου), σε συνεργασία Υπουργείου Πολιτισμού και Εθνικής Λυρικής Σκηνής επιλεγήκατε, μαζί με άλλους δύο σπουδαστές της σχολής χορού της ΕΛΣ, να δώσετε απάντηση στο ερώτημα «Τι είναι ο χορός για σένα το 2020;» Θα ήθελα να τη μάθουν οι αναγνώστες μας.

Ο χορός για μένα είναι ο τρόπος να μοιραστώ τη δική μου ιστορία, τα δικά μου βιώματα και να συνδεθώ με τους άλλους ανθρώπους, να ακούσω τις δικές τους ιστορίες. Πολλές φορές νιώθω το σώμα μου, πραγματικά να έρχεται πρώτο απ’ όλα. Μπορεί να αντιληφθεί και να ερμηνεύσει ερεθίσματα της καθημερινότητας, που το μυαλό δεν έχει καν προλάβει, να αναλύσει και να επεξεργαστεί. Σίγουρα είναι μια στιγμή βαθιάς ειλικρίνειας με το εγώ μου, είναι η στιγμή που συγκεντρώνομαι πραγματικά στον εαυτό μου και αρχίζει η εξερεύνηση σε νέους τόπους, τόπους πιο βαθείς, πιο σκοτεινούς, πιο εκστατικούς, δεν ξέρω που θα με βγάλει. Τέλος, θέλω να πω ότι σε όλη αυτή τη φρενίτιδα του 2020, που πραγματικά όλα στη σύγχρονη καθημερινότητα τρέχουν με ιλιγγιώδεις ρυθμούς, με τρομερή ταχύτητα κι εγώ τρέχω πίσω απ’ όλα αυτά να τα προλάβω, χωρίς καν να αντιληφθώ τι συμβαίνει, απλά να τα προλάβω, έρχεται ο χορός να σταθεί ως παύση, σε όλα αυτά, γιατί εκεί μπορώ να ορίσω εγώ τον δικό μου ρυθμό, τον δικό μου παλμό, να ορίσω πως θα αναπνέω.

Αφού σας ευχαριστήσω για το χρόνο που μου διαθέσατε και δώσω ακόμη μια φορά τα συγχαρητήριά μου για τις επιτυχίες σας, να ζητήσω να μάθουμε, αν θέλετε να τη μοιραστείτε μαζί μας, μια ευχή σας για το μέλλον;

Κύριε Μάνο, θα ήθελα πραγματικά να σας ευχαριστήσω που μου δώσατε αυτήν την ευκαιρία.Κλείνοντας, λοιπόν, να προσθέσω την ευχή μου: Να έχουμε ορμή και πάθος για τα πράγματα που κάνουμε. Να ρισκάρουμε, αφήνοντας πίσω φόβους και αναστολές. Να αμφισβητούμε, να δοκιμάζουμε το νέο και να είμαστε ανοιχτοί στο έτερο, το αλλόκοτο, το πρωτόγνωρο. Αυτό είναι το ταξίδι της αναζήτησης που σε κάποιους μπορεί να φαντάζει ουτοπικό κι ονειροπόλο, για μένα όμως η ουτοπία είναι αυτή που με πηγαίνει ένα βήμα παραπέρα.

Από την έντυπη έκδοση του Σαμιακού Βήματος .

Comments

comments

Σαμιακά

Μητρόπολη Σάμου: 14 ιεροί ναοί έλαβαν άδεια να επαναλειτουργήσουν

Published

on

By

Comments

comments

Continue Reading

Σαμιακά

Ν.Σάμου: Περισσότεροι από 10.000 εμβολιασμοί κατά του covid-19

Published

on

By

Συνεχίζονται σε υψηλούς ρυθμούς οι εμβολιασμοί στο Νομό Σάμου, καθώς πάνω από 10.000 εμβολιασμοί έχουν γίνει μέχρι τώρα.

Αξίζει να σημειωθεί, ότι στην ΠΕ Σάμου μέχρι σήμερα  21/4/2021 οι εμβολιασμοί έφτασαν τις 6.152 από αυτούς οι 5.407 ήταν για την πρώτη δόση και οι 1.745 για τη δεύτερη δόση του εμβολίου.

Στην ΠΕ Ικαρίας συνολικά οι εμβολιασμοί έφτασαν μέχρι σήμερα  21/4/2021 τους 3.865, οι 2.706 για την πρώτη δόση και οι 1.159 για τη δεύτερη δόση του εμβολίου.

«Σπάσαμε το φράγμα των 10.000 εμβολίων στο νομό…σε μέρες δύσκολες για το νοσοκομείο μας και την Μ.Ε.θ και σε μία πραγματικά δύσκολη μέρα για το εμβολιαστικό κέντρο…ελπίζουμε και εργαζόμαστε για καλύτερες μέρες…
Συγχαρητήρια σε όλους τους συναδέλφους για αυτό το αποτέλεσμα» δήλωσε ο διοικητής του Νοσοκομειου Σάμου ,Νίκος Στεφάνης .

Comments

comments

Continue Reading

Σαμιακά

Κ. Μητσοτάκης: 3 Μαΐου ανοίγει η εστίαση

Published

on

By

Το μήνυμα του πρωθυπουργού ακολουθεί:

Διανύουμε την τελευταία και πιο ευαίσθητη φάση του πολέμου με τον κορωνοϊό. Ξέρω ότι υπάρχει μεγάλη κούραση. Αλλά υπάρχουν δίπλα μας και νέοι σύμμαχοι: Οι εμβολιασμοί, τα self-test, αλλά και ο καλύτερος καιρός μάς κάνουν αισιόδοξους ότι η πρωτοφανής αυτή περιπέτεια τελειώνει.

Αφού, λοιπόν, ο χρόνος είναι μαζί μας, έχουμε ανάγκη από ορατότητα και προοπτική. Από έναν σαφή, «οδικό χάρτη» για το επόμενο διάστημα. Γι’ αυτόν θα σας μιλήσω σήμερα.

Η πανδημία στη χώρα μας δείχνει να σταθεροποιείται, έστω και σε υψηλά επίπεδα κρουσμάτων. Το Σύστημα Υγείας, χάρη στην αυτοθυσία των γιατρών και των νοσηλευτών μας, ανταποκρίνεται στην πίεση. Και η πολιτική της σταδιακής και ελεγχόμενης άρσης των περιορισμών αποδίδει. Γιατί, έστω και αργά, ο δείκτης θετικότητας υποχωρεί.

Το σημαντικότερο, όμως, είναι ότι τα εμβόλια είναι αποτελεσματικά και το τείχος ανοσίας χτίζεται με γρήγορους ρυθμούς. Είναι, δυστυχώς, γεγονός ότι η συντριπτική πλειονότητα όσων διασωληνώνονται είναι, πλέον, ανεμβολίαστοι συμπολίτες μας.

Έχω πει ότι στόχος μας είναι ένα ασφαλές Πάσχα και ένα ελεύθερο καλοκαίρι. Όμως το πρώτο δεν γίνεται να υπονομεύσει το δεύτερο. Γι’ αυτό και το Πάσχα πρέπει να μην ταξιδέψουμε. Η Αττική και οι μεγάλες πόλεις έχουν, ακόμα, πολλούς φορείς του CΟVID. Η μαζική μετακίνησή τους ενέχει τον κίνδυνο να διασπείρει τον ιό παντού. Και, ξέρουμε, ότι οι νοσηλείες στην περιφέρεια είναι δύσκολες. Πρέπει, λοιπόν, να σκεφτούμε όχι μόνο τις διακοπές μας, αλλά και την υγεία των κατοίκων στα χωριά και τα νησιά μας.

Ξέρω ότι αυτό ίσως δυσαρεστήσει κάποιους. Αλλά αποτελεί τη μόνη επιλογή, που συνδυάζει τις επιφυλάξεις των γιατρών και τις ανάγκες της κοινωνίας και της οικονομίας. Και βέβαια, η μόνη που θα μας επιτρέψει, αμέσως μετά το Πάσχα, να προχωρήσουμε σε μεγαλύτερη απελευθέρωση των δραστηριοτήτων.

Υπό την προϋπόθεση, συνεπώς, ότι δεν θα αντιμετωπίσουμε νέα έξαρση, μπορούμε να ακολουθήσουμε ένα χρονοδιάγραμμα με τρεις σταθμούς:

Πρώτον, τη Δευτέρα 3 Μαΐου επαναλειτουργεί η Εστίαση σε εξωτερικούς χώρους. Και η κυκλοφορία διευρύνεται έως τις 11 το βράδυ. Με υποχρεωτικά self-test στους εργαζομένους. Αποστάσεις στα τραπεζοκαθίσματα. Και τα γνωστά μέτρα υγιεινής.

Δεύτερον, στις 10 Μαΐου ανοίγουν και πάλι γυμνάσια και δημοτικά σχολεία. Και εδώ θα ισχύουν οι αυτοδιαγνωστικοί έλεγχοι για μαθητές, εκπαιδευτικούς και διοικητικό προσωπικό. Όπως και όλοι οι υπόλοιποι κανόνες προστασίας στις αίθουσες.

Τρίτον, το Σάββατο 15 Μαΐου ανοίγει ο Τουρισμός. Με προδιαγραφές για επισκέπτες που έχουν εμβολιαστεί, όσο και για εκείνους που θα πρέπει να ταξιδεύουν με test. Στις 15 Μαΐου, επίσης, απελευθερώνονται οι υπερτοπικές μετακινήσεις για όλους τους πολίτες. Ενώ θα επιτραπούν και ορισμένες δραστηριότητες του Πολιτισμού.

Αυτό τον δρόμο πρέπει να τον βαδίσουμε προσεκτικά και ενωμένοι. Γιατί τα δεδομένα γεννούν αισιοδοξία. Όμως, προϋποθέτουν και πειθαρχία.

Με την προοπτική άρσης των περιορισμών, όποιος έχει κουραστεί δεν έχει, πια, το άλλοθι να αυθαιρετεί. Και όσοι αλόγιστα συναθροίζονται σε πλατείες, επιτέλους, ας σταματήσουν. Αν και λίγοι μπροστά στα εκατομμύρια των συνεπών, μπορεί να βλάψουν πολλούς. Τους εαυτούς τους και τους δίπλα τους.

Επανέρχομαι, ωστόσο, στο πιο κρίσιμο θέμα: τους εμβολιασμούς. Παρά την άψογη οργάνωσή τους, δεν είμαστε ακόμα στα ποσοστά που θα θέλαμε, ιδίως μεταξύ των πλέον ευπαθών. Κι όμως, η ασφάλεια και η αποτελεσματική δράση των εμβολίων αποδεικνύονται κάθε μέρα. Είναι τραγικό άνθρωποι να χάνουν τη ζωή τους, ενώ με το εμβόλιο θα είχαν σωθεί.

Θα σας καλέσω, λοιπόν, για μία φορά ακόμη, θα σας παρακαλέσω, να θωρακίσετε την υγεία σας με αυτό το μεγάλο δώρο της επιστήμης. Ο κίνδυνος δεν καραδοκεί στο εμβόλιο. Αλλά στην αρρώστια και στον πόνο. Και οι αριθμοί δείχνουν πως είναι πιο πιθανό ένα ατύχημα στο δρόμο, παρά κάποιο πρόβλημα από τον εμβολιασμό.

Από την Μεγάλη Εβδομάδα, μάλιστα, ξεκινά και μία νέα γραμμή εμβολιασμού για συμπολίτες μας άνω των 30 ετών, με ταχύτατη διαδικασία. Στόχος είναι να απλωθεί ακόμη πιο γρήγορα στη χώρα το τείχος της ανοσίας στη χώρα. Ενώ ήδη τριπλασιάζεται σε όλη την επικράτεια και η διανομή των self-test. Σε λίγο ο Υπουργός Υγείας θα προβεί και σε πιο αναλυτικές ανακοινώνεις.

Όλα αυτά μας φέρνουν ακόμη πιο κοντά σε ένα καλοκαίρι μεγαλύτερης ελευθερίας και ευημερίας. Ας πιστέψουμε, λοιπόν, στους εαυτούς μας. Κι ας το υποδεχτούμε ασφαλείς, ενωμένοι και αισιόδοξοι.

Comments

comments

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Facebook

COVID-193 εβδομάδες ago

ΕΟΔΥ: Δεκατρία νέα κρούσματα κορωνοϊού το τελευταίο 24ωρο στη Σάμο

Σαμιακά3 εβδομάδες ago

Την Τετάρτη 7 Απριλίου ξεκινούν τα δρομολόγια του καταμαράν DODEKANISOS EXPRESS

Σαμιακά4 εβδομάδες ago

Ο δωδεκάχρονος Σαμιώτης Χριστόδουλος Σπανός έφτιαξε μια stop motion lego ταινία για την επέτειο των 200 χρόνων από την Ελληνική Επανάσταση

Περιφερειακά2 εβδομάδες ago

Η αγανάκτηση των νησιωτών έφτασε στην Ευρώπη μέσω του Κώστα Μουτζούρη

Σαμιακά3 εβδομάδες ago

Πρόεδρος Κοινότητας Λέκκας για καραντίνα: Πρωτόγνωρη κατάσταση για όλους μας

Δήμος3 εβδομάδες ago

Έκτακτο Σ.Τ.Ο για την αντιμετώπιση της επιδημιολογικής έξαρσης του Covid-19 στη Λέκκα

Δήμος3 εβδομάδες ago

Οι «παλικαριές» σε πολίτες μετά την επίσκεψη Γιόχανσον

Σαμιακά1 εβδομάδα ago

Ο Σταυρός και πάλι στην κορυφή του ιστού της Ελληνικής Σημαίας στη πλατεία Πυθαγόρα

Αστυνομικά - Λιμενικά4 εβδομάδες ago

Ικαρία: Σύλληψη για καλλιέργεια και διακίνηση ναρκωτικών ουσιών

Σαμιακά2 εβδομάδες ago

Skyserv: Οι νέες κενές θέσεις εργασίας στον αερολιμένα της Σάμου

Σαμιακά1 εβδομάδα ago

Dodekanisos Seaways: Διακομιδή ενός βρέφους 8 ημερών και ενός ενήλικα ασθενή από Σύμη στη Ρόδο

Σαμιακά2 εβδομάδες ago

Κοκκάρι: Το εκκλησάκι του Αγίου Φανουρίου απο ψηλά

Σαμιακά4 εβδομάδες ago

Σάμος: Ύψωσαν τεράστια ελληνική σημαία για την 25η Μαρτίου

Σαμιακά4 εβδομάδες ago

Στρατιωτική Παρέλαση 25ης Μαρτίου- Αφιέρωμα για την επέτειο των 200 χρόνων από την Ελληνική Επανάσταση

Σαμιακά4 εβδομάδες ago

Ο δωδεκάχρονος Σαμιώτης Χριστόδουλος Σπανός έφτιαξε μια stop motion lego ταινία για την επέτειο των 200 χρόνων από την Ελληνική Επανάσταση

Σαμιακά1 μήνα ago

Παραλία Ψιλή Άμμος: Υποχώρησε η θάλασσα λόγω της άμπωτης

Σαμιακά2 μήνες ago

O «Aegean Explorer» στη Μάχη για την προστασία των Θαλασσών μας

Σαμιακά3 μήνες ago

Η νυχτερινή καταιγίδα στο Πυθαγόρειο Σάμου

Δήμος3 μήνες ago

Συνελήφθη για κλοπή κινητού απο Φαρμακείο

Αστυνομικά - Λιμενικά3 μήνες ago

Με το πλοίο Blue Star Mykonos η μεταγωγή στην Αθήνα του 38χρονου πρώην προπονητή | video

Δημοφιλή