20.5 C
Σάμος
06/06/2023
Σαμιακά

ΕΛΜΕ Σάμου: Μπλόκο σε απόπειρα “αξιολόγησης” – Αυτό απόψε είναι μόνο η αρχή

Την αντίθεσή τους στην ατομική αξιολόγηση που προσπαθεί να επαναφέρει το Υπουργείο Παιδείας εξέφρασαν το απόγευμα της Τρίτης 4 Απριλίου μέλη της ΕΛΜΕ Σάμου, έξω από το Μαυρογένειο ΕΠΑΛ Σάμου.

Οι εκπαιδευτικοί φαίνεται πως απέτρεψαν την απόπειρα “αξιολόγησης” από Σύμβουλο Εκπαίδευσης που ήρθε από την Θεσσαλονίκη συναδέλφου τους από το εσπερινό ΕΠΑΛ Σάμου.

«Ο κλάδος αποφάσισε εδώ και περίπου ένα δίμηνο ότι είναι κατά της ατομικής αξιολόγησης που το Υπουργείο Παιδείας διαφήμισε ότι 41 χρόνια μετά έρχεται να την εφαρμόσει και μάλιστα σε μία περίοδο προεκλογική, με ότι αυτό έχει να σηματοδοτήσει.

Εμείς όπως ακούσατε και στα συνθήματα δεν θέλουμε αξιολογητές στα σχολεία. Αυτό που θέλουμε είναι επιμόρφωση, είναι δασκάλους και καθηγητές, είναι σχολεία τα οποία να είναι στελεχωμένα από την 1η Σεπτέμβρη και να έχουν όλα την υλικοτεχνική τους υποδομή.

Αυτό απόψε είναι μόνο η αρχή.  Δηλώσαμε αυτή η αξιολόγηση θα μείνει στα χαρτιά και θα μείνει τα χαρτιά. Καλούμε αύριο στις 7:30 το πρωί, τους συναδέλφους μας στο ΕΠΑΛ στο Καρλόβασι και την Πέμπτη στις 7:30 το πρωί στο ΕΠΑΛ Σάμου, για να πούμε αυτό ακριβώς, η αξιολόγηση αυτή θα μείνει στα χαρτιά», ανέφερε στο Samos24, η πρόεδρος της Ένωσης Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης Σάμου κ Ελπινίκη Δεμερτζή.

Related posts

Πρόλαβαν τα… χειρότερα οι πυροσβέστες

admin

Ημερίδα με τίτλο «Περιφερειακή Αριστεία: Ερευνητικές Υποδομές στο Αιγαίο» από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου

admin

Το ΔΣ του Συλλόγου Φίλων Υποστηρικτών Καρκινοπαθών Νομού Σάμου “ΕυΠο”

admin

Ξεκίνησε την λειτουργία της η καλοκαιρινή λέσχη φρουράς Σάμου

admin

Παλαιόκαστρο Σάμου: Αγριογούρουνο πέθανε μέσα στο χωριό

admin

Ζωνοδέλφινα στο Ανατολικό Αιγαίο που είχαν την τύχη να γλυτώσουν από τις θανατώσεις των προηγούμενων ημερών

admin

Βόας έκοβε… βόλτες στο Καρλόβασι

admin

Άγνωστοι δράστες «χτύπησαν» το εκκλησάκι του Προφήτη Ηλία στο Όρος Θιός

admin

Το Ψυχοσάββατο της Πεντηκοστής απο την Ιερά Μητρόπολη Σάμου

admin