Connect with us

Δήμος

Μαυρατζώτης και Αγγελόπουλος για το έργο της φύλαξης Λιμένων Βαθέος Μαλαγαρίου

Published

on

Βολές κατά του πρώην δημάρχου, Μιχάλη Αγγελόπουλου εξαπολύει ο πρώην πρόεδρος του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου, Ελισσαίος Μαυρατζώτης σχετικά με το έργο με τίτλο «Προμήθεια και Εγκατάσταση συστημάτων ασφαλείας – φύλαξης Λιμένων Βαθέος Μαλαγαρίου προϋπολογισμού 1,364.000», το οποίο όπως αναφέρει κινδυνεύει να απενταχθεί το τέλος Ιουνίου καταλογίζοντας ευθύνες στον πρώην δήμαρχο.

Με ανάρτηση στο facebook ο κ. Μαυρατζώτης αναφέρει το χρονικό της υπόθεσης  και επισημαίνει πως το 2021 η αξιολόγηση των λιμένων θα είναι πολύ αυστηρή και κανένα λιμάνι μας δεν πληροί τις προδιαγραφές για να συνεχίσει να δέχεται πολίτες τρίτων χωρών και κρουαζιέρας και είναι κρίμα να χάνονται χρυσές ευκαιρίες αναπτυξιακών έργων «για το καπρίτσιο κάποιων», όπως χαρακτηριστικά αναφέρει.

Αναλυτικά η ανάρτηση του πρώην προέδρου του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου:

“Φίλες και φίλοι,

Σήμερα θα ήθελα να σας αποκαλύψω τους λόγους και τις αιτίες που ‘’χάνεται’’ 1,5 εκ. από τον λιμένα Βαθέος.

Όταν ανέλαβα την διοίκηση του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου, τον Σεπτεμβρίου του 2014, σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα αντιλήφθηκα ότι οι υποχρεώσεις των Φορέων διοίκησης ως προς την ασφάλεια και τον έλεγχο των επιβατών τρίτων χωρών και κρουαζιέρας θα ήταν πολύ αυξημένες με κίνδυνο στην επόμενη αξιολόγηση να μην μπορεί να περάσει τον έλεγχο Schengen κανένα από τα λιμάνια μας όπου έχουμε πύλες εισόδου.

Με τη βοήθεια του κ. Τριπόδη και του κ. Γαβαθά, οι οποίοι είναι πιστοποιημένοι από το υπουργείο Ναυτιλίας ως υπεύθυνοι ασφαλείας λιμενικών εγκαταστάσεων, καταγράψαμε όλες τις ανάγκες και αναθέσαμε σε πιστοποιημένους μελετητές, υιοθετώντας πρακτικές που ακολούθησαν αλλά λιμενικά ταμεία, όπως το Ρέθυμνο τα Χανιά και το Κατάκολο, την αναθεώρηση του Σχεδίου Ασφαλείας Λιμενικής Εγκατάστασης, το οποίο και εγκρίθηκε από το υπουργείο.

Εδώ θέλω να επισημάνω ότι οι μελέτες που εκπονήθηκαν ήταν και για το Βαθύ και για το Πυθαγόρειο, αλλά και για το Καρλόβασι, γιατί η Σάμος μας είναι μια και ενιαία και πρέπει και μπορεί να αναπτύσσεται συνολικά. Όμως, λόγω το ότι ο λιμένας Βαθέος είναι χαρακτηρισμένος ως Κ2 (δηλαδή Λιμένας εθνικής σημασίας) μπορούσε άμεσα να ενταχθεί στο περιφερειακό πρόγραμμα χρηματοδότησης (ΕΣΠΑ) όπου και εντάχθηκε μετά από πρόσκληση της περιφέρειας Β. Αιγαίου, όπου υπέγραψε η κα Καλογήρου. Την 10/01/18 κατατέθηκε επίσημος φάκελος υποψηφιότητας από το ΔΛΤ Σάμου και τον ίδιο τον Δήμο, ο οποίος είχε υπογράψει εξ αρχής προγραμματική σύμβαση συνεργασίας με το ΔΛΤ Σάμου και είχε αποδεχθεί το σύνολο της πρότασης ένταξης. Έτσι το έργο με τίτλο ‘’ Προμήθεια και Εγκατάσταση συστημάτων ασφαλείας – φύλαξης Λιμένων Βαθέος Μαλαγαρίου προϋπολογισμού 1,364.000 ήταν γεγονός. Άρα υπήρχαν όλες οι προαπαιτούμενες εγκρίσεις και από το Υπουργείο, το Δημοτικό Συμβούλιο, αλλά και από το Λιμενικό Ταμείο, ώστε το έργο να προχωρήσει.

Σε αυτό το χρονικό σημείο αρχίζει και η αρνητική στάση του πρώην Δημάρχου προς το πρόσωπό μου, παρόλο που μου έδωσε τα σχετικά συγχαρητήρια. Υπογείως και με τεχνάσματα αναγκάστηκα σε παραίτηση την 01/08/18.

Όσο αφορά το έργο, το μόνο που έμενε από την όλη διαδικασία έως σήμερα (30 Ιουνίου), λήγει η προθεσμία, ήταν η έγκριση δημοπράτησης από την Οικονομική Επιτροπή όπου προεδρεύει ο Δήμαρχος. Επί 1,5 χρόνο δεν έγινε ποτέ.

Όμως όλο αυτό το διάστημα ξαφνικά και χωρίς να έχει δώσει εντολή ανάθεσης ουδείς από το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Σάμου,  διαπιστώθηκε ότι ερήμην της Αρχής Ασφαλείας Λιμένων Σάμου και των αρμοδίων, προωθήθηκε παράτυπα από τον πρώην Δήμαρχο και από εταιρεία που ουδείς γνώριζε και όχι από τον ίδιο τον φορέα Λιμενικής Εκμετάλλευσης όπως ορίζει ο 3622/2007 ήτοι το ΔΛΤ Σάμου,η αναθεώρηση ασφαλείας λιμενικής εγκατάστασης Μαλαγαρίου – Βαθέος το Σχέδιο Ασφαλείας και η τεχνική μελέτη με στόχο να τροποποιηθούν βασικά επιχειρησιακά δομικά και τεχνικά στοιχεία τους.

Έτσι κατά παράβαση της νομοθεσίας και με ‘’εντολές ‘’ και ‘’απαιτήσεις ‘’ του πρώην Δημάρχου (υπάρχουν όλα τα έγγραφα στη διάθεση του κάθε ενδιαφερόμενου) εγκρίθηκαν και οι αμφιβόλου προέλευσης μελέτες από υπηρεσιακούς παράγοντες αλλά όχι από τα αρμόδια συμβούλια όπου τα απέρριψαν δέοντος. Επί της ουσίας είναι νεκρή.

Ο χρόνος που απομένει για να μην απενταχθεί το έργο είναι τρομερά ελάχιστος παρά μόνο τρία 24ωρα. Την 30/06/19 το έργο θα απενταχθεί για τους λόγους που ανέφερα παραπάνω. Το μόνο που απομένει είναι η οικονομική επιτροπή του Δήμου Σάμου να αποστείλει την έγκριση δημοπράτησης επί της εγκεκριμένης μελέτης.

Το 2021 η αξιολόγηση των λιμένων θα είναι πολύ αυστηρή και κανένα λιμάνι μας δεν πληροί τις προδιαγραφές για να συνεχίσει να δέχεται πολίτες τρίτων χωρών και κρουαζιέρας και είναι κρίμα να χάνονται χρυσές ευκαιρίες αναπτυξιακών έργων για το καπρίτσιο κάποιων.

Καλώ, λοιπόν, την ύστατη ώρα τους τυπικά αρμόδιους να αναλάβουν τις ευθύνες τους. Εγώ δηλώνω δε ότι είμαι πρόθυμος να προσφέρω τις γνώσεις μου και την εμπειρία μου σε οποίον μου τη ζητήσει.

ΥΓ1. Ο διαγωνισμός είναι ηλεκτρονικός και διεθνής . Αυτό τα λέει όλα

ΥΓ2. Όλα τα έγγραφα είναι στη διάθεση οποίου δημοσιογράφου το επιθυμεί για δημοσιογραφική έρευνα

ΥΓ3. Οι εκλογές τελείωσαν

Ελισσαίος Μαυρατζώτης


Απάντηση του πρώην Δημάρχου Σάμου Μιχάλη Αγγελόπουλου 

Με αφορμή πρόσφατο δημοσίευμα που δήθεν αποκαλύπτει περίεργους χειρισμούς σχετικά με το έργο «Προμήθεια και Εγκατάσταση συστημάτων ασφαλείας – φύλαξης Λιμένων Βαθέος Μαλαγαρίου προϋπολογισμού 1,364.000», κρίνεται αναγκαία η παροχή μερικών σημαντικών διευκρινίσεων, προκειμένου να αποκατασταθεί η αλήθεια.

Κατ’ αρχάς, στον πυρήνα των αιτιάσεων βρίσκεται μια θεμελιώδης γνωστική σύγχυση -παράξενη για κάποιον που, ο ίδιος απαίτησε την ενασχόλησή του με θέματα Λιμενικού management και συνεπώς σ’ αυτή τη βάση έπρεπε εν τέλει να αξιολογηθεί και, φευ, να κριθεί αναλόγως.

Η σύγχυση – αν δεν αποτελεί απλώς δικαιολογία για το θεαθήναι ή ακόμη και άλλοθι για κάποιον πληγωμένο εγωισμό – αφορά στο εξής απλό: Οι πιστοποιημένοι υπεύθυνοι ασφάλειας, που επικαλείται το δημοσίευμα, συνέταξαν  το υποχρεωτικό από την νομοθεσία Σχέδιο Ασφάλειας Λιμενικής Εγκατάστασης (Σ.Α.Λ.Ε)  το οποίο και έλαβε έγκριση από το Υπουργείο Ναυτιλίας (ΥΝΑΝΠ).

Όμως, επί της ουσίας του προκειμένου, δε μιλάμε για κάτι τέτοιο. Μιλάμε για τεχνική μελέτη η οποία έχει ως στόχο την ορθή και πλήρως εμπεριστατωμένη ανάλυση για την προμήθεια εξοπλισμού ασφαλείας στις λιμενικές εγκαταστάσεις .
Και ήταν οι αστοχίες και οι παραλείψεις αυτής της τεχνικής μελέτης, αυτές που κρίθηκαν στη συγκεκριμένη περίπτωση. Αυτές οι αστοχίες και παραλείψεις και μόνον, ήταν που οδήγησαν στις αποφάσεις που ελήφθησαν και ουδείς προσωπικός λόγος υπήρξε γι’ αυτές, ούτε βέβαια κάποιο “τέχνασμα” ή “υπόγεια” διαδικασία. 

Τα γεγονότα είναι δεδομένα και ξεκάθαρα και έχουν ως ακολούθως:
Το ΔΛΤ σε παρελθόντα χρόνο προχώρησε σε σύναψη  προγραμματικής σύμβασης με τον Δήμο Σάμου (υπ’ αριθ. 65/28-09-2017 απόφαση Διοικητικού Συμβουλίου του ΔΛΤ Σάμου, η οποία και ενεκρίθη από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση Αιγαίου Α.Π 6070/ 31.01.2018. , με  αντικείμενο της σχετικής Προγραμματικής Σύμβασης με ΑΔΑ 72ΒΓΟΞΤ2 – ΦΚΖ, να αποτελούν οι πιο κάτω υπηρεσίες:

  • Συμπλήρωση – Υποβολή Τεχνικών Δελτίων Έργων – μελετών.
  • Σύνταξη Μελετών-Τευχών Δημοπράτησης – Σχεδίων και Θεώρησή τους.
  • Διεξαγωγή́ Διαγωνισμών Έργων-Μελετών-Υπηρεσιών-Προμηθειών.
  • Σύνταξη Λογαριασμών-Ανακεφαλαιωτικών.
  • Κατάρτιση Επιτροπών Προσωρινής – Οριστικής Παραλαβής Έργων.
  • Επίβλεψη Μελετών-Έργων-Υπηρεσιών-Προμηθειών.

Επειδή ο Δήμος Σάμου, δια των αρμόδιων οργάνων και του προσωπικού του, ασκεί όλα τα καθήκοντα της Επιβλέπουσας- Διευθύνουσας Υπηρεσίας (όπως αυτά προβλέπονται στη νομοθεσία περί Δημοσίων Έργων) και ενεργεί ως Δικαιούχος για την υλοποίηση του ανωτέρω αντικειμένου και, παράλληλα, επειδή τεχνικός υπόλογος  είναι η τεχνική υπηρεσία του Δήμου, κατά την φάση έναρξης των διαδικασιών υλοποίησης του έργου προβήκαμε σε επαναξιολόγηση της μελέτης,  έλεγχο κοστολόγησης,  καθώς και έλεγχο των δομοστοιχείων αυτής. 

Κατά τον έλεγχο μας διαπιστώθηκε η ανάγκη για επικαιροποίηση της μελέτης, σύμφωνα με τις αναγκαίες διορθωτικές αλλαγές σε θέματα δομικής διαλειτουργικότητας και τεχνολογικής αναβάθμισης των προς προμήθεια υλικών του έργου.

Η περιγραφή του έργου στην τεχνική μελέτη παρουσίασε αρκετές αναντιστοιχίες.

Κατά πρώτον, τέτοια αναντιστοιχία υπήρξε μεταξύ των συμπεριλαμβανομένων στα σχέδια των προς προμήθεια υλικών και αυτών στους πίνακες απαιτήσεων.
Παράλληλα, διαπιστώθηκε παντελής απουσία από τους πίνακες συμμόρφωσης και τους πίνακες περιγραφής τεχνικών απαιτήσεων, υλικών τα οποία περιγράφονται ως αναγκαία για τη διαλειτουργικότητα του συστήματος ασφαλείας .

Ως αποτέλεσμα αυτής της αναντιστοιχίας η επιτροπή παραλαβής δε θα μπορούσε να  παραλάβει το έργο, λόγω αδυναμίας διαπίστωσης της λειτουργίας του παραδοτέου

Σχετικώς, να παρατεθούν εδώ δύο από τα πολλά σημεία που εντοπίστηκαν, προκειμένου να καταστεί σαφής η σοβαρότητα του θέματος που κληθήκαμε να αντιμετωπίσουμε.

Α) Στην αναφορά ομάδας έργου της τεχνικής έκθεσης, αναφέρεται «έως και διαβάθμιση EU-NATO top secret για τα άτομα της ομάδας έργου». Τέτοια διαβάθμιση, όμως,  δεν είναι αναγκαία για εκτέλεση παρόμοιου έργου, που δεν έχει απόρρητο περιεχόμενο καθώς αποτελεί διεθνή προκήρυξη και οι υποψήφιοι λαμβάνουν γνώση των τεχνικών προδιαγραφών  των συστημάτων και της διασύνδεσης των υποδομών.

Η διαβάθμιση αυτή απονέμεται μόνο σε στρατιωτικούς και ίσως γι’ αυτό στην ίδια σελίδα αναφέρεται ότι ο υπεύθυνος έργου θα πρέπει να έχει εκπαιδευτεί σε “προγράμματα εξοπλισμού σε κατάλληλες αρμόδιες ελληνικές αρχές η αρχές του εξωτερικού” δηλαδή σε αρχές που εκπαιδεύονται μόνο στρατιωτικοί.

Παράδοξο, επίσης είναι ότι σύμφωνα με το σχέδιο ο υπεύθυνος ομάδας έργου απαιτείται να έχει εργαστεί ως ΥΑΛΕ σε λιμενική εγκατάσταση,  κάτι το οποίο επίσης δεν είναι απαραίτητο για την εκτέλεση ενός παρομοίου έργου.

Β) Στο σχέδιο λιμενικής εγκατάστασης Μαλαγαρίου εντοπίζουμε την παρουσίαση οικίσκου για χρήση ΚΕΑΛΕ (Κέντρο Ελέγχου Ασφάλειας και Λήψης Εικόνας) καθώς και έναν οικίσκο φυλακίου, τα οποία στο κεφάλαιο Τεχνική Περιγραφή Συστημάτων και Υποσυστημάτων, αν και αναφέρονται ως απαιτούμενα, δεν συμπεριλαμβάνονται στους πίνακες συμμόρφωσης και δεν υφίστανται στους πίνακες τεχνικών προδιαγραφών!

Το σοβαρότερο είναι ότι η σχετική δαπάνη δεν έχει προϋπολογισθεί στον οικονομικό πίνακα, με αποτέλεσμα ο ανάδοχος του έργου να μην είναι υπόχρεος παράδοσης. Κατ επέκτασή η διασυνδεσιμότητα του συστήματος δε θα είναι δυνατόν να επιτευχθεί  (λειτουργήσει), εφόσον, βάσει της μελέτης, όλη η υλικοτεχνική υποδομή διαχείρισης της ασφάλειας καταλήγει και ενοποιείται εντός του οικίσκου.
Ως αποτέλεσμα αυτής της αναντιστοιχίας η επιτροπή παραλαβής  δε θα μπορούσε να  παραλάβει το έργο, λόγω αδυναμίας διαπίστωσης της λειτουργίας του παραδοτέου.
Προσθέσαμε τα αιτούμενα υλικά  στους πίνακες τεχνικών προδιαγραφών, και προϋπολογίσαμε την δαπάνη. Το κόστος των αντιστοίχων υλικών καλύφθηκε από την διαφορά του κόστους κτήσης του προγράμματος εκπαίδευσης, που μειώθηκε από το (δυσανάλογα υψηλό για τη βαρύτητά του ως προς την υλοποίηση και λειτουργία του έργου) ποσόν  των 80.000 ευρώ σε μόλις 25.000 ευρώ.

Εν κατακλείδι, και για να μην προχωρήσει κανείς σε πέντε σελίδες τεχνικών αναλύσεων που αποδεικνύουν την ανεπάρκεια διαλειτουργικότητας του έργου, αρκεί να ειπωθεί αυτό:
Προφανώς κάποιοι από τους συμβούλους που επικαλείται το δημοσίευμα, μάλλον δεν θα  ήταν επαρκώς “πιστοποιημένοι”, μια και το κόστος του έργου παρουσιάστηκε πολύ μεγαλύτερο από το πραγματικό και, συνεπώς, ο διεθνής ανοικτός διαγωνισμός που επίσης αναφέρεται στο δημοσίευμα, πρωτίστως θα μας  εξέθετε διεθνώς, λόγω των φωτογραφικών αναφορών σε εταιρείες ως προς τα υπό προμήθεια είδη και, δευτερευόντως, δε θα τελεσφορούσε ως διαδικασία, βάση της νομοθεσίας.

Αυτά είναι τα γεγονότα και ο καθένας μπορεί να βγάλει τα συμπεράσματά του.

Ο στόχος στην διεκδίκηση Ευρωπαϊκών πόρων δεν είναι αποκλειστικά η ένταξη ενός έργου. Είναι η πλήρης αξιοποίηση τους με βάση την λειτουργικότητα, την διαφάνεια και την συνεισφορά στην κοινωνία ανά τομέα δράσης. Ειδικότερα ένα έργο ασφαλείας, στο εθνικής εμβέλειας λιμάνι της ακριτικής μας Σάμου πρέπει να διασφαλίζει όλα τα απαραίτητα στάδια επικαιροποίησης και ελέγχου, καθώς δεν πρέπει να παραβλέπεται η γεωπολιτική θέση του νησιού μας στα εξωτερικά σύνορα της Ευρώπης και η συνεχιζόμενη προσφυγική – μεταναστευτική κρίση.

Comments

comments

Δήμος

Γ. Στάντζος : Υπέρ των συμφερόντων των πολιτών και των εργαζομένων των δύο νέων δήμων

Published

on

By

Το υπόμνημα που κατέθεσε στο χθεσινό δημοτικό συμβούλιο Σάμου σχετικά με την κατανομή προσωπικού του καταργούμενου Δήμου Σάμου στους μεταβατικούς Ο.Ε.Υ. των νέων δήμων έδωσε στη δημοσιότητα ο Δήμαρχος Ανατολικής Σάμου κ. Γιώργος Στάντζος.

Αναλυτικά.

Ώριμη, συνετή και υπέρ των συμφερόντων των πολιτών και των εργαζομένων των δύο νέων- υπό σύσταση Δήμων του νησιού μας- η απόφαση που έλαβε εχθές το Δημοτικό Συμβούλιο Σάμου για την κατανομή προσωπικού του καταργούμενου Δήμου Σάμου στους μεταβατικούς Ο.Ε.Υ. των νέων Δήμων.

Ακολουθεί το ΥΠΟΜΝΗΜΑ με τις θέσεις μας όπως παρουσιάσθηκε στην συνεδρίαση.

ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΣΑΜΟΥ

 

Το Δημοτικό Συμβούλιο Σάμου συνεδριάζει σήμερα 09 Ιουλίου 2019 για τα παραπάνω σοβαρότατα θέματα στο πέρας του χρονικού ορίου -αν όχι εκπρόθεσμα -των όσων ο νόμος 4600/2019 στο άρθρο . 155 παρ. 3 ορίζει ότι : «Σε περίπτωση που οι αποφάσεις του πρώτου εδαφίου δεν δημοσιευθούν μέσα στην οριζόμενη προθεσμία, η κατάρτιση των Μεταβατικών Ο.Ε.Υ. και η κατανομή του προσωπικού του καταργούμενου δήμου στις συνιστώμενες θέσεις αυτών γίνεται με απόφαση του Συντονιστή στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως» . Δηλαδή μέχρι της 09 Ιουλίου 2019 θα πρέπει να έχουν δημοσιευθεί στο ΦΕΚ οι σχετικές αποφάσεις του Δ.Σ. για την κατάρτιση των Μεταβατικών Ο.Ε.Υ. και την κατανομή του προσωπικού του καταργούμενου Σάμου στις συνιστώμενες θέσεις αυτών .

Η νομοθετική ρύθμιση (ν.4600/2019) που θεσπίστηκε περί επανασχεδιασμού των ορίων των Δήμων και μεταξύ αυτών και του Δήμου Σάμου εκπονήθηκε με προχειρότητα δίχως διάλογο, δίχως απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου χωρίς λογικά κριτήρια κι επαρκή χρόνο, ώστε να προετοιμαστούν κατάλληλα κι όχι αιφνιδιαστικά οι οργανισμοί της αυτοδιοίκησης και οι τοπικές κοινωνίες.

Ο Διαχωρισμός αυτός σίγουρα θα επιφέρει πολλά προβλήματα, σε βάρος της αυτοδιοίκησης, των δημοτών αλλά και των υπαλλήλων που θα κληθούν να επιφορτιστούν το βάρος της νέας αυτής μεταρρύθμισης. Οι ρυθμίσεις του έρχονται σε αντίθεση με το νομοθέτημα του ΚΛΕΙΣΘΕΝΗ όπου στο άρθρο 2Α διαχωρίζονται οι Δήμοι ως εξής:

«Κατηγορίες Δήμων

  1. Οι δήμοι, με βάση τον πληθυσμό τους, τα ιδιαίτερα γεωμορφολογικά χαρακτηριστικά τους, τα βασικά χαρακτηριστικά της οικονομικής δραστηριότητας εντός των ορίων τους, το βαθμό αστικοποίησής τους, την ένταξή τους ή μη σε ευρύτερα πολεοδομικά συγκροτήματα μητροπολιτικού χαρακτήρα και τη θέση τους στη διοικητική διαίρεση της χώρας, διακρίνονται στις εξής κατηγορίες:

β) Μεγάλοι Ηπειρωτικοί Δήμοι & Πρωτεύουσες Νομών. Στην κατηγορία αυτή υπάγονται όλοι οι ηπειρωτικοί δήμοι, καθώς και οι δήμοι της Περιφέρειας Κρήτης και της Περιφερειακής Ενότητας Ευβοίας, με πληθυσμό άνω των 25.000 κατοίκων, με βάση τα στοιχεία πραγματικού πληθυσμού της τελευταίας απογραφής της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής, καθώς και οι δήμοι που αποτελούν πρωτεύουσα νομού.

  1. Οι κατηγορίες της προηγούμενης παραγράφου λαμβάνονται υπ’ όψη ιδίως για τον καθορισμό των αρμοδιοτήτων των δήμων, σύμφωνα με τις εκάστοτε ισχύουσες διατάξεις, για την κατάρτιση των Οργανισμών Εσωτερικής Υπηρεσίας των ΟΤΑ α’ βαθμού, για την κατανομή των Κεντρικών Αυτοτελών Πόρων (ΚΑΠ), καθώς και για την κατανομή και αξιοποίηση των πάσης φύσεως προγραμμάτων χρηματοδότησης των δήμων από εθνικούς ή ευρωπαϊκούς πόρους.»

Αρκετές υπηρεσίες του λειτουργούντος Δήμου Σάμου, είναι ήδη υποστελεχωμένες, ιδιαίτερα δε σε εξειδικευμένες ειδικότητες. Υπάρχουν περιπτώσεις ειδικοτήτων που δεν φτάνουν να καλύψουν το σύνολο των αναγκών στον ένα και μοναδικό Δήμο Σάμου, συνεπώς η κατανομή τους σε περισσότερους του ενός Δήμου, οδηγεί εκ των πραγμάτων, σε περισσότερες, αυτόνομες μεν, εντελώς αναποτελεσματικές δε υπηρεσίες, που δεν θα μπορούν να επιτελέσουν ούτε τις βασικές τους λειτουργίες. Προβλέπεται βέβαια, ότι για τις περιπτώσεις που θα απαιτηθεί επιπλέον προσωπικό, αυτό θα προσληφθεί με κατ’ επείγουσες διαδικασίες, πράγμα όμως που όλοι γνωρίζουμε, ότι ακόμα και μ’ αυτόν τον τρόπο θα απαιτήσει ένα αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα.

Σύμφωνα με τα προβλεπόμενα, σε λιγότερο από 10 χρόνια, θα είναι η δεύτερη φορά που οι υπάλληλοι των Δήμων που διασπώνται, θα κληθούν με αναγκαστικές τοποθετήσεις και στο πλείστο των περιπτώσεων χωρίς τη σύμφωνη γνώμη τους, να διαταράξουν την προσωπική και οικογενειακή τους γαλήνη και ισορροπία και να επιβαρυνθούν και το όποιο οικονομικό κόστος που αυτές οι υποχρεωτικές μετακινήσεις θα επιφέρουν. Επιπροσθέτως θα επιβαρυνθούν και με επιπλέον ώρες μετακίνησης πέραν του ωραρίου εργασίας για μετάβαση στον τόπο εργασίας, γεγονός που αντίκεινται σε κάθε αρχή ίσης μεταχείρισης.

Οι υποχρεωτικές μετακινήσεις, χωρίς τη σύμφωνη γνώμη του υπαλλήλου, μπορεί να εγείρουν κολλήματα νομικής φύσεως, με υπαλλήλους που θα θεωρούν ότι αδικήθηκαν για πολλούς και διάφορους λόγους, καταλήγοντας αυτές οι υποθέσεις να εκδικάζονται σε δικαστικές αίθουσες.

Αποτέλεσμα αυτού και λόγω των γνωστών χρονοβόρων διαδικασιών εκδίκασης, θα είναι το όλο θέμα να παραμένει σε εκκρεμότητα συμπαρασύροντας την ολοκλήρωση της οργάνωσης των νέων Δήμων.

Προκειμένου να εκλείψουν όλα τα προαναφερθέντα προβλήματα προτείνουμε:

 Η αίτηση του εκάστοτε υπαλλήλου, που έχει κατατεθεί σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 155, παρ. 2 του ν.4600/2019, να είναι δεσμευτική και να αποτελέσει το μόνο κριτήριο για την κατανομή του υπάρχοντος προσωπικού. Επίσης να ληφθεί ενισχυτικά υπόψη και ο φορέας αρχικής προέλευσης των υπαλλήλων κατά το έτος 2011, όταν δημιουργήθηκε ο ενιαίος Δήμος Σάμου.

 Τα κενά που ενδεχομένως θα δημιουργηθούν, να καλυφθούν όπως ήδη προβλέπεται από το νόμο, με κατ’ επείγουσες διαδικασίες πρόσληψης, κινητικότητας και μετάταξης, χωρίς την υποχρέωση δημιουργίας ψηφιακού οργανογράμματος και περιγραμμάτων θέσεων εργασίας, για τα δυο πρώτα χρόνια λειτουργίας των νέων δήμων.

 Οι υπάλληλοι που δεν έχουν ενταχθεί στον Δήμο της προτίμησής τους, να έχουν την ευκαιρία να μετακινηθούν σε αυτόν με αίτησή τους, μετά την έγκριση του νέου Ο.Ε.Υ, χωρίς το αμφιβόλου αξιοπιστίας «κριτήριο» της αναλογίας του 65% δεδομένου ότι οι Δήμοι είναι ήδη υποστελεχωμένοι, και το ανωτέρω κριτήριο δεν θα πληρείται ποτέ, με αποτέλεσμα η συγκεκριμένη πρόβλεψη να καθίσταται άνευ ουσίας.

Σε περίπτωση που θα παραμείνει το ποσοστό αυτό, θα παρουσιαστεί το κάτωθι φαινόμενο:

Ο προτιμητέος Δήμος θα προκηρύσσει θέσεις εργασίας για ειδικότητες τις οποίες ενδιαφέρονται να καλύψουν οι υφιστάμενοι υπάλληλοι, στους οποίους όμως, λόγω των ανωτέρω προαπαιτούμενων, δεν θα δίνεται η δυνατότητα να τις καλύψουν με μετάταξη. Κι έτσι θα παρουσιαστεί ο “παραλογισμός”, ο προτιμητέος Δήμος ενός υπαλλήλου να προσλαμβάνει νέο προσωπικό, την ίδια ώρα που «τιμωρητικά», ο υφιστάμενος υπάλληλος, θα είναι εξαναγκασμένος, να μετακινείται πολλά χιλιόμετρα ημερησίως.

 Σε περίπτωση υποχρεωτικής μετακίνησης υπαλλήλου, παρά τη θέλησή του και ως την επιστροφή του στο Δήμο της αρχικής του προτίμησης, προτείνουμε τη θέσπιση μηνιαίου επιδόματος κίνησης.

 Σχετικά με τα κριτήρια τα οποία θα χρησιμοποιηθούν για την επιλογή των υπαλλήλων που θα μετακινηθούν σε Δήμο εκτός αυτού της προτίμησής τους, να υπάρξει σαφής μοριοδότηση ή ορισμός για όλα τα κριτήρια έτσι ώστε να τηρηθεί η αρχή της ισότητας και να αποφευχθούν φαινόμενα υποκειμενικών κρίσεων.

 Σχετικά με την ποσοστιαία κατανομή του προσωπικού μεταξύ των νέων Δήμων, θα πρέπει να ληφθεί υπόψη και το γεγονός ότι ο νεοσύστατος Δήμος Ανατολικής Σάμου, με πληθυσμό 20.513 κατοίκων (έναντι 12.464 κατοίκων στο Δήμο Δυτικής Σάμου), όπως επίσης ότι είναι Δήμος Πρωτεύουσας Νομού ο οποίος διαθέτει :

Τις μεγαλύτερες ξενοδοχειακές μονάδες και τις περισσότερες τουριστικές επιχειρήσεις του Νομού , λόγω των τουριστικών περιοχών Πυθαγορείου-Κοκκαρίου.

o 2 Πύλες εισόδου (Βαθύ-Πυθαγόρειο)και 3 λιμάνια .

Μαρίνα ελλιμενισμού τουριστικών 235 σκαφών, με σύγχρονη υποδομή και υπηρεσίες.

o Τη μοναδική εγκατάσταση ΟΕΔΑ ΧΥΤΑ που έχει απομείνει στο νησί της Σάμου.

o Το μοναδικό αεροδρόμιο του νησιού

o Αρχαιολογικούς χώρους, μουσεία.

o Δομή Φιλοξενίας Μεταναστών -Προσφύγων

o Βιολογικούς καθαρισμούς , 5 στο Δήμο Ανατολικής Σάμου, έναντι 2 στο Δήμο Δυτικής Σάμου

o Τα 2/3 του συνόλου της έκτασης του νησιού που περιλαμβάνει αστικές, ορεινές κ’ ημιορεινές περιοχές.

o Προστατευόμενη περιοχή (Πυθαγόρειο) από την UNESCO ως παγκόσμιο μνημείο πολιτιστικής κληρονομιάς, με όλες τις υποχρεώσεις που αυτό συνεπάγεται.

o Βιωματικό Μουσείο Ναυπηγικών & Ναυτικών Τεχνών στο Ηραίον.

o Προστατευόμενες περιοχές φυσικού κάλους &NATURA.

 

o Πλήθος σχολικών κτιρίων, παιδικών σταθμών (6 σε σύνολο 8), κατασκηνώσεων

δημοτικών κτιρίων συμπεριλαμβανομένου ενός σύγχρονου Δημοτικού μεγάρου στο Πυθαγόρειο το οποίο σύντομα θα ενταχθεί λειτουργικά στις υπηρεσίες του νέου Δήμου. Κοινωνικές Δομές, Κέντρο Κοινότητας, Κοινωνικό Παντοπωλείο (τα οποία απαιτούν στελέχωση με επαρκές και καταρτισμένο προσωπικό για την κάλυψη των προμηθειών, τεχνικών παρεμβάσεων, διοικητικών θεμάτων, οικονομικής διαχείρισης κλπ) καθώς και το μοναδικό Δημοτικό Γηροκομείο στη πόλη της Σάμου.

 

o Πολλά και σημαντικά έργα σε εξέλιξη, αναφέρουμε ενδεικτικά:

Ενίσχυση Ύδρευσης Δημοτικών Ενοτήτων Βαθέος (Σάμου-Βαθέος-Παλαιοκάστρου)

ΞΕΝΙΑ Σάμου

Αναβάθμιση Αθλητικών Εγκαταστάσεων

Εκσυγχρονισμό σχολικών κτιρίων & Βρεφονηπιακών Σταθμών

Ενεργειακή Αναβάθμιση Δημαρχιακού Μεγάρου Σάμου

Αναβάθμιση & Διαμόρφωση Δημοτικού Κήπου Σάμου.

 

Οφείλουμε να καλλιεργήσουμε μια νέα φιλοσοφία στους εργαζόμενους και τις υπηρεσίες του Δήμου – δηλαδή, στους άμεσους συνεργάτες κάθε Δημοτικής Αρχής- ώστε να ανταποκριθούν με όλες τους τις δυνάμεις στον σημαντικότατο κοινωνικό ρόλο που επιτελούν. Να ενισχύσουμε τις κοινωνικές υπηρεσίες του δήμου και να ιδρύσουμε νέες δομές κοινωνικής αλληλεγγύης. Να δημιουργήσουμε δομές και λειτουργίες όπου οι υπηρεσίες θα λειτουργούν με εποπτεία αλλά αυτοδύναμα επιτελώντας το έργο τους στην καθημερινότητα και τον σχεδιασμό δίχως τα αρνητικά παρεπόμενα της «διαμεσολάβησης» του πολιτικού προσωπικού. Οι πολίτες και οι ανάγκες τους πρέπει εξυπηρετούνται με αποτελεσματικότητα, αξιοκρατία και διαφάνεια.

Οι δύο νέοι Δήμοι που προέκυψαν απ’ την τροπολογία (Δήμος Ανατολικής & Δήμος Δυτικής Σάμου),χρειάζονται πρόσθετους πόρους, χρηματοδότηση, προσωπικό, υλικοτεχνική υποδομή, επαρκείς υπηρεσίες και κατ’ επείγουσες προσλήψεις στις κενές οργανικές θέσεις που θα προκύψουν απ’ τους νέους ΟΕΥ, προκειμένου να καταστούν λειτουργικοί.

Το Δημοτικό Συμβούλιο σεβόμενο την αυτοτέλεια της αυτοδιοίκησης , την εξασφάλιση της λειτουργίας των δύο νέων Δήμων, τα συμφέροντα του οργανισμού που διοικούν και την διαφύλαξη των εργασιακών δικαιωμάτων των υπαλλήλων του, πρέπει να αναλάβει την ευθύνη εφαρμογής των διατάξεων του διαχωρισμού του Δήμου ,να λάβει σχετική απόφαση εντός των νόμιμων προθεσμιών και να μην αποπέμψει το θέμα στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση .

 

 

Comments

comments

Continue Reading

Δήμος

Έτσι θα μοιραστούν οι υπάλληλοι στους Δήμους Ανατολικής και Δυτικής Σάμου

Published

on

By

Συζητήθηκε στο δημοτικό συμβούλιο Σάμου το θέμα της κατανομής του προσωπικού στους δύο νέους δήμους που δημιουργούνται μετά τη διάσπαση του ενιαίου δήμου Σάμου.

Μέσα από διάλογο , κατάθεση προτάσεων και προβληματισμού τα μέλη του Δ.Σ. κατέληξαν σε απόφαση – πρόταση προς την Αποκεντρωμένη Διοίκηση Βόρειου Αιγαίου.

Η απόφαση του δημοτικού συμβουλίου την οποία ψήφισαν υπέρ 13 σύμβουλοι, και 4 παρών, ήταν η κατανομή των υπαλλήλων στους δήμους Ανατολικής και Δυτικής Σάμου να γίνει με βάσει την αίτηση που είχαν υπογράψει οι υπάλληλοι το προηγούμενο διάστημα στην οποία δήλωναν σε ποιο δήμο επιθυμούσαν να εργαστούν από την 1η Σεπτεμβρίου.

Υπήρξε και πρόταση από την Λαϊκή Συσπείρωση την οποία ψήφισαν 5 δημοτικοί σύμβουλοι και ένας όχι.

Βάσει των αιτήσεων, 99 υπάλληλοι επιθυμούν να εργαστούν στο δήμο Δυτικής Σάμου από τους οποίους οι 70 περίπου είναι εργάτες καθαριότητας, ενώ στην Ανατολική Σάμο, ο αριθμός των υπαλλήλων θα ανέρχεται από την 1η Σεπτεμβρίου στους 211.

Το οργανόγραμμα των δύο νέων δήμων πέρασε ομοφωνα.

Την συνεδρίαση παρακολούθησαν οι Δήμαρχοι Ανατολικής και Δυτικής Σάμου, κ.κ Γιώργος Στάντζος και Αλέξανδρος Λυμπέρης, δημοτικοί υπάλληλοι όπου και τοποθετήθηκαν επί του θέματος, όπως επίσης και εκλεγμένοι δημοτικοί σύμβουλοι με τη νέα δημοτική αρχή.

Comments

comments

Continue Reading

Δήμος

Συνεδριάζει την Τρίτη το Δημοτικό Συμβούλιο Σάμου

Published

on

By

Συνεδριάζει την Τρίτη, 9 Ιουλίου, στις 7 μ.μ., το Δημοτικό Συμβούλιο Σάμου με 39 θέματα στην ημερήσια διάταξη. Ακολουθούν, αναλυτικά, τα θέματα προς συζήτηση και ψήφιση.

1. Ψήφιση μεταβατικού Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας Δήμου Ανατολικής Σάμου. Εισηγητής: Εκτελεστική επιτροπή- Δ/νση Διοικητικού- προγραμματισμός.

  1. Ψήφιση μεταβατικού Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας Δήμου Δυτικής Σάμου. Εισηγητής: Εκτελεστική επιτροπή-Δ/νση Διοικητικού- προγραμματισμός

  2. Κατανομή προσωπικού του καταργούμενου Δήμου Σάμου στους μεταβατικούς Ο.Ε.Υ. των νέων Δήμων.
    Εισηγητής: Εκτελεστική επιτροπή-Δ/νση Διοικητικού- προγραμματισμός.

  3. Έγκριση τροποποιημένου Ολοκληρωμένου Πλαισίου Δράσης (Ο.Π.Δ ) Δήμου Σάμου και εποπτευμένων ΝΠΔΔ.
    Εισηγητής: Οικονομική επιτροπή –Δ/νση Οικονομικού

  4. Αναμορφώσεις προϋπολογισμού Δήμου Σάμου οικονομικού έτους 2019.
    Εισηγητής: Οικονομική επιτροπή –Δ/νση Οικονομικού

  5. Εκλογή υδρονομέων άρδευσης 2019.
    Εισηγητής: Δ/νση Διοικητικού

  6. Πρόσληψη προσωπικού για έκτακτες και επείγουσες ανάγκες κάλυψης Πυροπροστασίας.
    Εισηγητής: Δ/νση Διοικητικού.

  7. Σύναψη πρωτοκόλλου συνεργασίας μεταξύ Δήμου Σάμου και Δήμου Ορεστιάδας.
    Εισηγητής: Βασιλειάς Δημήτρης Γ.Γ Δήμου Σάμου.

  8. Παραχώρηση Χώρου – Υπογραφή σύμβασης για τη λειτουργία του Κέντρου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (Κ.Π.Ε) / Κέντρου Εκπαίδευσης για την Αειφορία (Κ.Ε.Α)
    Σάμου.
    Εισηγητής: Βασιλειάς Δημήτρης Γ.Γ Δήμου Σάμου.

  9. Έγκριση Διαγράφων και νέων αιτήσεων νηπίων και βρεφών στους παιδικούς και βρεφονηπιακούς σταθμούς Δήμου Σάμου.
    Εισηγητής:Δ/νση Παιδικών και Bρεφονηπιακών σταθμών Δήμου Σάμου.

  10. Διατύπωση γνώμης σχετικά με την Λειτουργία παραρτήματος Νηπιαγωγείου Μαραθοκάμπου.
    Εισηγητής: Αμυρσώνης Κων/νος πρόεδρος Δ.Σ

  11. Έγκριση πρότασης συνεργασίας για πρακτική άσκηση φοιτητών στην συμβουλευτική και την Ψυχοθεραπεία από το Μητροπολιτικό Κολλέγιο Αθηνών (AMC).
    Εισηγητής: Δ/νση Κοινωνικής προστασίας παιδείας & Δημόσιας Υγείας.

  12. Έγκριση εκτάκτων χρηματικών Βοηθημάτων για έκτακτες και σοβαρές ανάγκες σε ευπαθείς ομάδες.
    Εισηγητής:Δ/νση Κοινωνικής προστασίας παιδείας & Δημόσιας Υγείας.

  13. Παραχώρηση κατασκηνωτικού χώρου ΠΡΙΝΙΑ στο Σώμα Ελληνικού Οδηγισμού και σε μαθητές δημοτικών σχολείων από τη Κύπρο.
    Εισηγητής:Δ/νση Κοινωνικής προστασίας παιδείας & Δημόσιας Υγείας.

  14. Έγκριση δαπάνης για τον εορτασμό της 6ηςΑυγούστου.
    Εισηγητής:Αμυρσώνης Κων/νος πρόεδρος Δ.Σ

  15. Έγκριση δαπάνης για την μεταφορά των συνοδών της αποστολής του Δήμου Σάμου στον Δήμο Γκρειβσβαλντ για την ολοκλήρωση του δεύτερου επιπέδου του Μαθηματικού
    Διαγωνισμού.
    Εισηγητής: Αμυρσώνης Κων/νος πρόεδρος Δ.Σ

  16. Έγκριση της υπ’ αριθμ. 17/2019 απόφασης του ΝΠΔΔ ΣΑΜΙΑΚΗ ΑΡΩΓΗ με θέμα Αποδοχή ποσού προερχόμενου από ΕΕΤΑΑ ΑΕ Καταβολή Δ’ Δόσης για τη λειτουργία του Προγράμματος ΒσΣ.
    Εισηγητής: Πατσίδης Κυριάκος πρόεδρος ΝΠΔΔ

  17. Αντικατάσταση μέλους του Δκ/Σ του ΝΠΔΔ «ΣΑΜΙΑΚΗ ΑΡΩΓΗ».
    Εισηγητής: Πατσίδης Κυριάκος πρόεδρος ΝΠΔΔ.

  18. Έγκριση απόφαση του Δκ/Σ του ΝΠΔΔ Δ.Ο.ΤΟΥΡ.Σ με θέμα: 2ηΑναμόρφωση προϋπολογισμού τροποποίηση τεχνικού προγράμματος και προγράμματος Δράσης.
    Εισηγητής: Βασιλείου Μάριος πρόεδρος ΝΠΔΔ.

  19. Αποδοχή των όρων ένταξης στο πρόγραμμα «ΦΙΛΟΔΗΜΟΣ Ι» του έργου «ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΥΔΡΕΥΣΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΒΑΘΕΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΣΑΜΟΥ»
    Εισηγητής: Βασιλειάς Δημήτρης Γ.Γ Δήμου Σάμου

  20. Χορήγηση παράτασης του έργου Βελτίωση και στατική ενίσχυση σχολικού συγκροτήματος 1ουκαι 2ουΓυμνασίου ΔΕ Βαθέος Δήμου Σάμου.
    Εισηγητής:Δ/νση Τεχνικών υπηρεσιών.

  21. Τροποποίηση ενδεικτικής προθεσμίας περαίωσης του έργου «ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΥΔΡΕΥΣΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΩΝ Δ.Ε ΒΑΘΕΟΣ (ΣΑΜΟΥ- ΒΑΘΕΟΣ ΠΑΛ/ΚΑΣΤΡΟΥ).
    Εισηγητής: Δ/νση Τεχνικών υπηρεσιών.

  22. Ορισμός επιτροπής παραλαβής του έργου: ΗΛΕΚΤΡΟΦΩΤΙΣΜΟΣ ΓΗΠΕΔΟΥ ΣΑΜΟΥ Ν, ΣΑΜΟΥ.
    Εισηγητής: Δ/νση Τεχνικών υπηρεσιών.

  23. Έγκριση χορήγησης παράτασης του έργου ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΚΗΠΟΥ.
    Εισηγητής: Δ/νση Τεχνικών υπηρεσιών.

  24. Έγκριση πρωτοκόλλου οριστικής παραλαβής του έργου «ΑΝΕΓΕΡΣΗ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟΥ».
    Εισηγητής: Δ/νση Τεχνικών υπηρεσιών.

  25. Έγκριση πρωτοκόλλου οριστικής παραλαβής του έργου ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΥΔΡΕΥΣΗΣ ΠΟΛΕΩΣ ΣΑΜΟΥ.
    Εισηγητής:Δ/νση Τεχνικών υπηρεσιών.

  26. Έγκριση πρωτοκόλλου παραλαβής της προμήθειας «ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑΣ ΠΡΟΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΩΝ ΑΙΘΟΥΣΩΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΔΙΧΡΟΝΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ 1ΟΥΚΑΙ 2ΟΥΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΣΑΜΟΥ».
    Εισηγητής: Δ/νση Τεχνικών υπηρεσιών.

  27. Χορήγηση παράτασης προθεσμίας του έργου : ΕΡΓΑ ΑΝΑΔΕΙΞΗΣ ΦΥΣΙΚΟΥ ΤΟΠΙΟΥ ΣΠΗΛΙΑΣ ΠΥΘΑΓΟΡΑ».
    Εισηγητής: Δ/νση Τεχνικών υπηρεσιών.

  28. Έγκριση μελέτης καθορισμός τρόπου εκτέλεσης του έργου «Αποκατάσταση ζημιών οικίας Μένεγα οι οποίες προκληθήκαν από το αποχετευτικό δίκτυο της ΔΚ Καρλοβάσου 2000-2014.
    Εισηγητής: Δ/νση Τεχνικών υπηρεσιών.

  29. Παραλαβή εξωτερικών δικτύων διανομής ύδρευσης ΔΕ Καρλοβάσου και ΔΕ Μαραθοκάμπου.
    Εισηγητής:Δ/νση Τεχνικών υπηρεσιών.

  30. Έγκριση πρωτοκόλλου προσωρινής και οριστικής παραλαβής του έργου: ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΓΩΓΟΥ ΣΤΗΝΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΔΕΣΗ ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΤΑΥΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΥΠΗΚΟΟΤΗΤΑΣ ΣΑΜΟΥ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗΣ ΠΟΛΕΩΣ ΣΑΜΟΥ.
    Εισηγητής:Δ/νση Τεχνικών υπηρεσιών.

  31. Έγκριση 2ουΑΠΕ του έργου : ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΤΟΛΙΣΘΗΣΕΩΝ ΠΕΡΙΜΕΤΡΙΚΗΣ ΣΑΜΟΥ (Χ.Θ, 3+850, 5 +900, 6+370).
    Εισηγητής: Δ/νση Τεχνικών υπηρεσιών.

  32. Έγκριση μελέτης τρόπος εκτέλεσης του έργου: «ΜΕΤΡΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟ ΚΑΤΟΛΙΣΘΗΤΙΚΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΛΥΚΕΙΟΥ ΚΑΡΛΟΒΑΣΟΥ».
    Εισηγητής: Δ/νση Τεχνικών υπηρεσιών.

  33. Έγκριση μελέτης – τρόπος εκτέλεσης του έργου «ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΣΦΑΛΤΙΚΗΣ ΣΤΡΩΣΗΣ ΟΔΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΟΙΚΙΣΜΟΥ ΒΛΑΜΑΡΗΣ».
    Εισηγητής:Δ/νση Τεχνικών υπηρεσιών.

  34. Ορθή επανάληψη της υπ’ αριθμ. 11/2019 απόφασης του Δ.Σ εκ παραδρομής ανάθεση υπολόγου διαχειριστή και υπευθύνου διαχείρισης του έργου: ΠΛΗΡΗ ΑΝΑΚΑΙΝΗΣΗ ΚΟΙΤΩΝΩΝ ΙΑΤΡΙΚΟΥ ΚΑΙ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΝΟΜΑΡΧΕΙΑΚΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΣΑΜΟΥ – ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΟΙΚΩΝ.
    Εισηγητής:Δ/νση Οικονομικών υπηρεσιών

  35. Έγκριση Οικονομικού απολογισμού Δευτεροβάθμιας σχολικής επιτροπής Δήμου Σάμου οικ. έτους 2017.
    Εισηγητής: Βογιατζής Κων/νος πρόεδρος ΝΠΔΔ

  36. Παραχώρηση αιθουσών του Δήμου Σάμου για τις διδακτικές ανάγκες της Σχολής θετικών επιστημών και της Πολυτεχνικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αιγαίου για το
    ακαδ. έτος 2019-2020.
    Εισηγητής: Αμυρσώνης Κων/νος πρόεδρος Δ.Σ

  37. Καθορισμός χώρων διενέργειας Εξετάσεων υποψήφιων οδηγών για τη χορήγηση αδειών οδήγησης οχημάτων.
    Εισηγητής: Δ/νση Τεχνικών υπηρεσιών.

  38. Προσωρινές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην πόλη της Σάμου για την διοργάνωση εκδηλώσεων στη πόλη της Σάμου.

Comments

comments

Continue Reading

Advertisement

Facebook

Advertisement Enter ad code here

SPONSORED

Sponsored

Δημοφιλή

Copyright © 2017