Connect with us

Πολιτιστικά

Παραστάσεις στη Σάμο: «Το παγκάκι» με τον Γιώργο Κιμούλη και την Φωτεινή Μπαξεβάνη

Published

on

«Το παγκάκι»

 με τον Γιώργο Κιμούλη και την  Φωτεινή Μπαξεβάνη

στις 3 Αυγούστου στο Αρχαίο Θέατρο Πυθαγορείου

στις 4 Αυγούστου στην Πορφυριάδα Καρλόβασι

Στα πλαίσια του Φεστιβάλ Ηραία 2020

Μετά από την sold out επιτυχία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, «Το παγκάκι» ταξιδεύει σε όλη την Ελλάδα.

Δύο άγνωστοι συναντιούνται σε ένα πάρκο και κάθονται στο ίδιο παγκάκι. Είναι όμως πραγματικά άγνωστοι; Μπορεί κάποτε να ήσαν κάτι άλλο; Είναι τυχαία αυτή η συνάντηση ή όχι; Μήπως έχουν επινοήσει μία ζωή που δεν μπόρεσαν ποτέ να ζήσουν; Πρόκειται για μια κωμικοτραγική ιστορία δύο μοναχικών και απελπισμένων ανθρώπων, που θα μπορούσε να συμβεί παντού, σε κάθε χώρα, σε κάθε πόλη. Μία ιστορία που εγείρει ένα ιδιαίτερο σύγχρονο και βασανιστικό ερώτημα: μπορούν πλέον οι άνθρωποι να ζήσουν πραγματικά μαζί; Κι αν ναι, πώς θα μπορούν να το επιτύχουν, αν συνεχώς κρύβει ο ένας απ’ τον άλλον αυτό που πραγματικά είναι;

Ο Αλεξάντερ Γκέλμαν ένας από τους πιο σημαντικούς συγγραφείς της της Ρωσίας. Το Παγκάκι γράφτηκε το 1983, πριν από την κατάρρευσή της Σοβιετικής Ένωσης, όταν η αυθαιρεσία και η διαφθορά κυριαρχούσαν. Έχει μεταφραστεί και παιχτεί σε πάρα πολλές χώρες.  Το πικρό του χιούμορ το κάνει διαχρονικό και κωμικοτραγικά επίκαιρο.

Σκηνοθεσία – Διασκευή – Διαμόρφωση χώρου: ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΙΜΟΥΛΗΣ

Μετάφραση: ΝΙΚΟΣ ΚΑΜΤΣΗΣ

Κοστούμια: ΣΟΦΙΑ ΝΙΚΟΛΑΪΔΗ

Φωτισμοί: ΣΤΕΛΛΑ ΚΑΛΤΣΟΥ

Βοηθός σκηνοθέτη: ΣΤΑΘΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΙΔΗΣ

Παίζουν:

ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΙΜΟΥΛΗΣ

ΦΩΤΕΙΝΗ ΜΠΑΞΕΒΑΝΗ

 

Πληροφορίες

Ώρα έναρξης: 21.15

Προπώληση: Βιβλιοπωλείο Καραστάθης, 2273032378, Καρλόβασι,

Παγωτά Storia Dolce, 2273 061711, Πυθαγόρειο

Τιμές εισιτηρίων: 16 ευρώ γενική είσοδος, 12 μειωμένο (φοιτητικό, ανέργων, πολυτέκνων, Αμεα)

Πληροφορίες-Κρατήσεις: 2310860888, 6933413060

 

Comments

comments

Πολιτιστικά

«Απόπλους» – Τεύχος αφιερωμένο στα 200 χρόνια από την Επανάσταση του 1821

Published

on

By

Το νέο τεύχος του περιοδικού Απόπλους,  με αριθμό 87, είναι αφιερωμένο στην επέτειο των 200 χρόνων από την Επανάσταση του Εικοσιένα.

Το τεύχος περιλαμβάνει κείμενα παλαιών και νέων συνεργατών, τα οποία κατανέμονται σε τρεις ενότητες. Η πρώτη αφορά ιστορικά θέματα σχετικά με την επανάσταση στη Σάμο. Αρχίζει ωστόσο με ποίημα του Γεωργίου Κλεάνθη, σύγχρονου προς τα γεγονότα και τελειώνει με σχόλια στο θεατρικό του ίδιου Χαρίδημος ο Σάμιος. Στη δεύτερη ενότητα περιλαμβάνονται δοκίμια γενικά για την επανάσταση, την οπτική σύγχρονων ιστορικών, τους εορτασμούς που έγιναν κατά την πρώτη εκατονταετηρίδα, καθώς και δοκίμια προβληματισμού για την πρόσληψη, την επίδραση και τους εορτασμούς του Εικοσιένα που πραγματοποιούνται φέτος, στη διακοσιοστή επέτειο. Η τρίτη ενότητα περιέχει κείμενα λογοτεχνικά, πεζά και ποιητικά, εμπνευσμένα από το μεγάλο γεγονός του νέου ελληνισμού.

Στο τελευταίο μέρος, όπως σε κάθε τεύχος, φιλοξενούνται βιβλιοπαρουσιάσεις.   Με συγκινητικό τρόπο στο προλογικό σημείωμα, το «Ημερολόγιο Καταστρώματος» η συντακτική ομάδα αφιερώνει το τεύχος ως φόρο τιμής στους πρώτους Σαμιώτες πεσόντες το πρώτο έτος της Επανάστασης και στους ιστορικούς του 19ου και 20ού αιώνα που διέσωσαν πολύτιμες και δυσεύρετες πηγές για το σαμιακό Εικοσιένα.

Η συντακτική Ομάδα του Απόπλου

Comments

comments

Continue Reading

Πολιτιστικά

Παγκόσμια ημέρα θεάτρου 2021: Το Ελληνικό Θέατρο πριν και μετά την Επανάσταση του ’21

Published

on

By

Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα θεάτρου, ένα επίκαιρο θέμα: Οι παραστάσεις σύγχρονου δράματος με αρχαία και νεότερα θέματα ανανεώνουν τον ελληνικό αγώνα για την αρχέγονη ελευθερία.

Η Helen Mirren(Έλεν Μίρεν), ίσως η πιο επιδραστική «Κασσάνδρα» που έχω παρακολουθήσει ποτέ στην τραγωδία «Αγαμέμνων» σε αποσπάσματα από τη μόνη τριλογία του Αισχύλου, την «Ορέστεια», σε τηλεοπτική παραγωγή από το BBC, στο μήνυμά της για την Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου τονίζει τις επαγγελματικές επιπτώσεις της πανδημίας στους καλλιτέχνες και την επαγγελματική «ανάρρωση» μετά την Covid. Οι προφητείες έως τώρα έχουνε επαληθευτεί επώδυνα για το θέατρο, ωστόσο η τέχνη της παράστασης πάντα υπάρχει ως η σημαντική αρωγός στην ανάγκη των ανθρώπων για λύτρωση και κοινωνική κάθαρση. Στα Βαλκάνια το 19ο αιώνα, η ποίηση είναι το απόλυτο όχημα ρεαλιστικής αναδόμησης για τον έσω οραματισμό της Ελευθερίας. Ο Διαφωτισμός και οι επιταγές του κλασικισμού επιστρέφουνε στην Ελλάδα το αθάνατο αρχαίο πνεύμα. Ο Διονύσιος Σολωμός γράφει το 1824 στον Ιωάννη Τερτσέτη ότι ανάμεσα στην ελληνική αρχαιότητα και στο νέο Ελληνισμό το χάσμα είναι αγεφύρωτο χωριζόμενο από την έλευση του Ιησού και γιατί μόνο η αρχαιότητα βοηθά στην πρωτότυπη δημιουργία.

 

Προφανώς, ο Σολωμός εξηγεί την προεπαναστατική θεατρική ζωή των ελληνορθόδοξων Βαλκανίων. Το προεπαναστατικό θέατρο, όπως ακριβώς το αρχαίο δράμα από την Αθήνα τον 5ο αι. π.Χ. και από τη νεοκλασική Γαλλία, το κλασικό θέατρο είναι ποίηση, επομένως έμμετρος λόγος. Οι αρχαίοι τραγικοί ποιητές συνθέτουνε σε ιαμβικό τρίμετρο και τα στάσιμα σε τροχαϊκό τετράμετρο στίχο. Στη γείτονα χερσόνησο, οι Ιταλοί όπως ο συγκαιρινός Αλφιέρι, μολονότι αντεπαναστάτης ο ίδιος, εκείνος συνέθεσε ελληνικές τραγωδίες περί τα τέλη του 18ου αιώνα σε ενδεκασύλλαβο, με θέματα από τα αρχαία δράματα Αγαμέμνων, Αντιγόνη, Πολυνείκης, Ορέστης, Μερόπη και δύο εκδοχές της Άλκηστης, δημοσιευμένες post mortem. Αντίστοιχα, οι Γάλλοι ομότεχνοι το νεοκλασικό 17ο και το 18ο αιώνα συνθέτουνε τις αρχαιόθεμες τραγωδίες σε ομοιοκατάληκτο ενδεκασύλλαβο στίχο, όπως ο Βολταίρος σε αλεξανδρινό στίχο τον Οιδίποδα και τη Μερόπη (η ελληνική μετάφραση εντέλει διασώζεται σε τυπογραφείο του Βουκουρεστίου το 1820), αλλά κυρίως ο Ρακίνας στις ελληνικές τραγωδίες του «Θηβαΐδα», «Αλέξανδρος ο Μέγας», «Μιθριδάτη», «Ανδρομάχη», «Ιφιγένεια», «Φαίδρα», άμεσα αντλημένες από το μυθολογικό φάσμα του Ομήρου και του Ησιόδου, όπως μας επισημαίνει για τους επικούς ποιητές ο Ηρόδοτος (2.53). Οι τρεις ελληνικοί μυθολογικοί κύκλοι, ο θηβαϊκός κύκλος, ο αργοναυτικός κύκλος και ο τρωικός κύκλος γονιμοποιούν την τραγωδία στην Ευρώπη μετά την Αναγέννηση.

Ο «Αλέξανδρος ο Μέγας» του Ρακίνα, αμέσως μετά τον νέο «Αχιλλέα» του Αθανάσιου Χριστόπουλου, η σύγχρονη τραγωδία που παίζεται στο Βουκουρέστι και στο Ιάσιο, ο Μακεδόνας στρατηλάτης από το Γάλλο Ρακίνα ο «Αλέξανδρος ο Μέγας» είναι το πρώτο ευρωπαϊκό θεατρικό έργο ευρισκόμενο σε προεπαναστατική παράσταση από  Έλληνες στο Βουκουρέστι το έτος 1806. Η χρονολογία της πρώτης παράστασης στις Ηγεμονίες είναι ενταγμένη στη μετά τη δράση του Ρήγα Βελεστινλή αφύπνιση των ραγιάδων στα Βαλκάνια και το ίδιο έτος τυπώνεται ανωνύμως η Ελληνική Νομαρχία, ήτοι Λόγος περί Ελευθερίας, ένα πύρινο κείμενο πολιτικής αναγέννησης των νέων Ελλήνων μέσα από την παιδεία και τη δημοκρατία ως θεσμικό πολίτευμα. Παράλληλα, στα Βαλκάνια μαίνεται η Επανάσταση των Σέρβων (1804-1813) και στο ανατολικό Αιγαίο η Σάμος κηρύττει μόνη της την Επανάσταση χωρίς άλλη υποστήριξη, αυτό είναι το σαμιακό κίνημα των Καρμανιόλων (1805-1812). Όταν η «Ελληνική Νομαρχία» τυπώνεται στην Ιταλία το 1806 είναι ανώνυμη γιατί η επαναστατική δράση των υπόδουλων ραγιάδων, ακόμα και εκτός Οθωμανικής Αυτοκρατορίας, άμεσα επέφερε φυλάκιση και συχνά τη θανατική ποινή (ο Ρήγας και ο Αλέξανδρος Υψηλάντης φυλακίστηκαν από ευρωπαίους, όχι από τους Τούρκους). Το πρώιμο σύνταγμα των Ελλήνων αφιερώνεται στο Ρήγα ο οποίος πραγματικά έβαλε τις νέες βάσεις της Ελληνικής Δημοκρατίας, ο Ρήγας είναι ο εθνάρχης.

Στον Θουκυδίδη και νωρίτερα στον Ηρόδοτο η λέξη «επανάστασις» χρησιμοποιείται για πρώτη φορά στην Ιστορία ως συνώνυμη με την πολιτειακή εκτροπή, αμφότερες οι αναφορές για το νησί της Σάμου. Ο λάτρης του Αιγαίου, ο ποιητής Οδυσσέας Ελύτης, έγραφε πως υπάρχουνε συμπτώσεις που θα έπρεπε να ντρέπονται. Από τα ανατολικά του Ελληνισμού μέχρι τα παγωμένα νερά του Δουνάβεως οι Έλληνες τω σκέπτεσθαι ξεσηκώνονται πνευματικά αρχικά κι έπειτα παίρνουνε τα όπλα σ’ έναν πόλεμο Δαβίδ με Γολιάθ. Ο Ιερός Λόχος του Αλέξανδρου Υψηλάντη είναι η μαγιά από τον προεπαναστατικό θεατρικό αναβρασμό των Ακαδημιών στη Μολδοβλαχία στις αρχές του 19ου αιώνα. Πηγές για παράδειγμα αναφέρουνε ότι στο Βουκουρέστι έγινε παράσταση του δραματικού έργου «Φαίδρα» του Ρακίνα από το Δεκέμβριο 1818 έως τον Απρίλιο 1819, ενώ από τον Απρίλιο και όλο το θέρος του 1819 παιζότανε στα ελληνικά η «Μερόπη» του Βολταίρου.

Μία από τις ωραιότερες σύγχρονες απεικονίσεις του κλασικού έργου αυτού του Ρακίνα με το Εθνικό Θέατρο της Μεγάλης Βρετανίας και με «Φαίδρα» την Helen Mirren είχα τη χαρά να παρακολουθήσω σε έμμετρη προσαρμογή του Βρετανού ποιητή Ted Hughes το 2009. Πίσω στη Μολδοβλαχία, η προεπαναστατική παράσταση στο Βουκουρέστι είχε σπουδαία απήχηση κι άλλωστε ήτανε η πρώτη φορά που γυναίκες ηθοποιοί με αφορμή τη «Φαίδρα» συμπεριλήφθησαν στο θίασο. Τα μέλη της ομάδας Θεάτρου στο Βουκουρέστι ήτανε ο Αθανάσιος Χριστόπουλος, ο Νικόλαος Σκουφάς, ο Γεωργάκης Ολύμπιος, ο Ιάκωβος Ρίζος-Ραγκαβής, ο Κωνσταντίνος Κυριακού Αριστίας, ο Θεόδωρος Αλκαίου και οι κυρίες Μαριγώ Αλκαίου και Μαρία Παππά-Ιωάννου. Στην επαναστατημένη Σάμο επί Σαμιακής Πολιτείας, η νεαρή Φωτεινή Σπάθη μεταφράζει από τα γαλλικά τα δύο καίρια έργα, τον πολεμικό Μωάμεθ του Βολταίρου και την εριστική Φαίδρα του Ρακίνα. Μάλιστα, αντίτυπο της μετάφρασης του γαλλικού έργου «Φανατισμός ή ο προφήτης Μωάμεθ» από τη Σαμιώτισσα Σπάθη υπάρχει σήμερα στην Ψηφιακή Βιβλιοθήκη Ανέμη από το Πανεπιστήμιο Κρήτης.

Λατρευτική διάσταση για τους ήρωες του ’21

Με την Επανάσταση τα θέματα αλλάζουνε και γίνονται περισσότερο επίκαιρα. Οι ήρωες του ΄21 αποκτούνε λατρευτική διάσταση γιατί το αποτέλεσμα είναι η εθνική ανεξαρτησία πέρα από κάθε προσδοκία και με ένα αγώνα άνισο στα πεδία των μαχών με επιδημίες και μεγάλη δυστοκία. Ένα κεντρικό θέμα του θεάτρου, πριν και μετά την Επανάσταση, πράγματι παραμένει η επιδημική εξάπλωση των ασθενειών, με τον ίδιο τρόπο που μας απασχολεί τώρα.

Η τραγωδία και η κωμωδία συνιστούν δημόσια ιστορία. Ο Θουκυδίδης για παράδειγμα στο 2ο Βιβλίο στις «Ιστορίες» του αφηγείται τον ιστορικό λοιμό της αρχαίας Αθήνας από το 430 π.Χ. έως το 426 π.Χ. σε μόλις επτά παραγράφους (Θουκυδίδης, Βιβλίο ΙΙ. 47-54), σ’ ένα κείμενο ορόσημο που συνιστά την πρώτη παγκόσμια ιστοριογραφία.  Ο φίλος του Περικλή, ο ποιητής Σοφοκλής, σύντομα αναπαριστά το θάνατο του ηγέτη Περικλή στο γνωστό λοιμό στο τραγικό δράμα «Οιδίπους Τύραννος» (428 π.Χ.). Αιώνες μετά την κλασική εποχή, ο διάσημος ιστορικά και λογοτεχνικά λοιμός υποτροπιάζει από τον Ιάκωβο Ρίζο-Νερουλό στην «Ασπασία» (1813). Η τραγωδία «Ασπασία» σε τρεις πράξεις είναι ένα πρωτότυπο έργο του Ιάκωβου Ρίζου-Νερουλού, με Χορό γυναίκες από τη Μίλητο, τις ακόλουθες της Ασπασίας.

Όταν ξεσπάει η επιδημία, ο Περικλής για την προστατεύσει την στέλνει πίσω στη Μίλητο στην Ιωνία απ’ όπου κατάγεται, όμως εκείνη επιστρέφει αιφνιδίως και τον αναζητά. Στην τραγωδία ανεβαίνουνε επί σκηνής ο Ιπποκράτης, ο Σωκράτης και ο Νικίας, ποτέ όμως ο ίδιος ο Περικλής, ο οποίος μάλλον θανών από το λοιμό, πρωταγωνιστεί εν τη απουσία του. Η τραγωδία «Ασπασία» είναι μια προεπαναστατική απεικόνιση της χειμαζόμενης Ελλάδας από την οθωμανική κατοχή τόσων αιώνων ή άλλως περιμένοντας τον Περικλή, μια αλληγορία για τη δημοκρατία της βαλκανικής χερσονήσου. Η επιδημία ως θέμα επιβιώνει μετά την Επανάσταση, για παράδειγμα στην κωμωδία «Ο Εφημεριδόφοβος» (1837), όπου ο Ιάκωβος Ρίζος-Νερουλός επαναφέρει την εξαπλωμένη νόσο στο σύγχρονο Αίγιο όταν ένα καράβι από τη Μάλτα αράζει στην αχαϊκή κωμόπολη.

Ας θυμηθούμε ότι η Επανάσταση intra muros αρχίζει από τη Βοστίτσα, έπειτα μετονομασθείσα σε Αίγιο μόλις το 1833, όταν η Βαυαροκρατία επιθυμεί την κάθαρση των λέξεων της τουρκικής περιόδου. Ωστόσο, κανένας ποτέ δεν αλλάζει την Ιστορία ως μία πραγματική τραγωδία εν πράξη.

Πηγή: ΓΕΩΡΓΙΑ ΤΣΑΤΣΑΝΗ

Ethnos.gr

Comments

comments

Continue Reading

Πολιτιστικά

Η Αερολέσχη Ικαρίας για την αναβίωση της Ικαριάδας

Published

on

By

Η Αερολέσχη Ικαρίας ”Ίκαρος”, που ιδρύθηκε το 2015 με βασικό στόχο την ενασχόληση των Ικαρίων με τον Αεραθλητισμό και με όραμα να αναβιώσουν στην Ικαρία οι εκδηλώσεις τιμής του πρώτου Αεροπόρου της Ελληνικής Μυθολογίας χαιρετίζει την επίσκεψη του Αντιπεριφερειάρχη Μεταναστευτικής Πολιτικής και Αθλητισμού Δημήτρη Κουρσουμπά στο νησί μας.

Η συνάντηση με τον κ.Αντιπεριφερειάρχη και τον Δήμο Ικαρίας την Παρασκευή 5 Μαρτίου που έλαβε χώρα στο Επαρχείο Ικαρίας, επισφράγισε με τον καλύτερο τρόπο τις συνομιλίες που είχε η Αερολέσχη Ικαρίας ”Ίκαρος” με την Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου και με τον Δήμο Ικαρίας σχετικά με το πάγιο αίτημα του Σωματείου μας, την επανασύσταση εκδηλώσεων με θέμα τον Μύθο του Ικάρου, την Ικαριάδα όπως την ξέρουμε στη νησί μας από τη δεκαετία του 1990 οπότε έγινε και η πρώτη και τελευταία εκδήλωση με την συμμετοχή φορέων και απεσταλμένων του χώρου του Αεραθλητισμού από όλο τον Κόσμο και την Αφή τότε της Ικαρίου Φλόγας.

Σύμφωνα με την πρόταση μας η Αερολέσχη Ικαρίας ”Ίκαρος” μαζί με την Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου και τον Δήμο Ικαρίας, τον Ιούλιο του 2021, (εφόσον οι συνθήκες της Πανδημίας του Κορωνοιού το επιτρέψουν)με μια σειρά εκδηλώσεων θα αναβιώσει το Αεροπορικό Πνεύμα στο σημείο όπου ο Ίκαρος ολοκλήρωσε το ταξίδι του στην Ελευθερία δίνοντας το όνομα του στο νησί και πέλαγος μας.

Την διοργάνωση θα αναλάβει η πενταμελής επιτροπή, που ορίστηκε από την Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου, η οποία αποτελείτε από την Αερολέσχη Ικαρίας Ίκαρος με τον πρόεδρο της Δημήτρη Φιλιπποπολίτη και το μέλος της Κωνσταντίνο Μαρκάκη, τον εκπρόσωπο της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου Νικόλαο Βασιλείου, τον εκπρόσωπο του Περιφερειακού Συμβουλίου Μανώλη Κάρλα και τον εκπρόσωπο του Δήμου Ικαρίας Σωτήρη Πολίτη.

Σκοπός μας είναι, η Ικαριάδα να προβάλλει την Ικαρία ως πατρίδα του Ικάρου και σημείο γέννησης της Αεροπορικής Ιδέας και να καθιερωθεί ως ετήσιο τριήμερο Φεστιβάλ Αεραθλητισμού και Πολιτισμού.

Το επόμενο διάστημα θα γίνουν οι απαραίτητες επαφές και ενέργειες έτσι ώστε να συγχρονιστούν όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς, συλλόγοι και πολίτες για την καλύτερη διεξαγωγή της πρώτης -μετά από 30 χρόνια- διοργάνωσης με θέμα τον Μύθο του Ικάρου.

Comments

comments

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Facebook

Σαμιακά4 ώρες ago

Πανυγειονομική Κινητοποίηση την Πέμπτη 22 Απριλίου 2021

Σαμιακά9 ώρες ago

Ανάσταση στις 9 το βράδυ αποφάσισε η Διαρκής Ιερά Σύνοδος

Περιφερειακά9 ώρες ago

Μουτζούρης: «Ορισμένοι δεν μαθαίνουν από λάθη και επιμένουν σε πολιτικές που κατέστρεψαν τα νησιά»

COVID-199 ώρες ago

Κορωνοϊός-Κανένα κρούσμα στη Σάμο

Αστυνομικά - Λιμενικά10 ώρες ago

Θανατηφόρο τροχαίο ατύχημα στην Ικαρία

Περιφερειακά13 ώρες ago

Αποτελέσματα του προγράμματος «Ενίσχυση μικρών και πολύ μικρών επιχειρήσεων που επλήγησαν από την πανδημία Covid-19

Πολιτικά13 ώρες ago

Απάντηση Μηταράκη στην εξώδικη διαμαρτυρία του Περιφερειάρχη Βορείου Αιγαίου

Περιφερειακά15 ώρες ago

Στη Δικαιοσύνη στέλνει τον Μηταράκη ο Κώστας Μουτζούρης

Πολιτιστικά15 ώρες ago

«Απόπλους» – Τεύχος αφιερωμένο στα 200 χρόνια από την Επανάσταση του 1821

Σαμιακά16 ώρες ago

Μεγάλη Δωρεά κρεάτων και κρασιού σε 315 Οικογένειες από τον Ροταριανό Όμιλο Σάμου

COVID-192 εβδομάδες ago

ΕΟΔΥ: Δεκατρία νέα κρούσματα κορωνοϊού το τελευταίο 24ωρο στη Σάμο

Σαμιακά2 εβδομάδες ago

Την Τετάρτη 7 Απριλίου ξεκινούν τα δρομολόγια του καταμαράν DODEKANISOS EXPRESS

Σαμιακά4 εβδομάδες ago

Ο δωδεκάχρονος Σαμιώτης Χριστόδουλος Σπανός έφτιαξε μια stop motion lego ταινία για την επέτειο των 200 χρόνων από την Ελληνική Επανάσταση

Περιφερειακά2 εβδομάδες ago

Η αγανάκτηση των νησιωτών έφτασε στην Ευρώπη μέσω του Κώστα Μουτζούρη

Σαμιακά3 εβδομάδες ago

Πρόεδρος Κοινότητας Λέκκας για καραντίνα: Πρωτόγνωρη κατάσταση για όλους μας

Δήμος2 εβδομάδες ago

Έκτακτο Σ.Τ.Ο για την αντιμετώπιση της επιδημιολογικής έξαρσης του Covid-19 στη Λέκκα

Δήμος3 εβδομάδες ago

Οι «παλικαριές» σε πολίτες μετά την επίσκεψη Γιόχανσον

Σαμιακά1 εβδομάδα ago

Ο Σταυρός και πάλι στην κορυφή του ιστού της Ελληνικής Σημαίας στη πλατεία Πυθαγόρα

Αστυνομικά - Λιμενικά4 εβδομάδες ago

Ικαρία: Σύλληψη για καλλιέργεια και διακίνηση ναρκωτικών ουσιών

Σαμιακά2 εβδομάδες ago

Skyserv: Οι νέες κενές θέσεις εργασίας στον αερολιμένα της Σάμου

Σαμιακά1 εβδομάδα ago

Dodekanisos Seaways: Διακομιδή ενός βρέφους 8 ημερών και ενός ενήλικα ασθενή από Σύμη στη Ρόδο

Σαμιακά2 εβδομάδες ago

Κοκκάρι: Το εκκλησάκι του Αγίου Φανουρίου απο ψηλά

Σαμιακά4 εβδομάδες ago

Σάμος: Ύψωσαν τεράστια ελληνική σημαία για την 25η Μαρτίου

Σαμιακά4 εβδομάδες ago

Στρατιωτική Παρέλαση 25ης Μαρτίου- Αφιέρωμα για την επέτειο των 200 χρόνων από την Ελληνική Επανάσταση

Σαμιακά4 εβδομάδες ago

Ο δωδεκάχρονος Σαμιώτης Χριστόδουλος Σπανός έφτιαξε μια stop motion lego ταινία για την επέτειο των 200 χρόνων από την Ελληνική Επανάσταση

Σαμιακά1 μήνα ago

Παραλία Ψιλή Άμμος: Υποχώρησε η θάλασσα λόγω της άμπωτης

Σαμιακά2 μήνες ago

O «Aegean Explorer» στη Μάχη για την προστασία των Θαλασσών μας

Σαμιακά3 μήνες ago

Η νυχτερινή καταιγίδα στο Πυθαγόρειο Σάμου

Δήμος3 μήνες ago

Συνελήφθη για κλοπή κινητού απο Φαρμακείο

Αστυνομικά - Λιμενικά3 μήνες ago

Με το πλοίο Blue Star Mykonos η μεταγωγή στην Αθήνα του 38χρονου πρώην προπονητή | video

Δημοφιλή