17.8 C
Σάμος
25/09/2022
Σαμιακά

“Σχολικά Γεύματα” και σε Δημοτικά Σχολεία της Σάμου

Το πρόγραμμα “Σχολικά Γεύματα” επεκτείνεται και σε Δημοτικά Σχολεία της Σάμου. Πρόκειται για τα εξής Δημοτικά Σχολεία :

Παλαιοκάστρου, Αγίου Κωνσταντίνου, Όρμου Καρλοβάσου, 2ο Δημοτικό Σχολείο Σάμου, 1ο Δημοτικό Σχολείο Καρλοβάσου, Πύργου και Κοντακαιίκων.

Τι είναι τα «Σχολικά Γεύματα»

Σύμφωνα με την Εγκύκλιο για το σχολικό έτος 2018 – 2019 «Το Πρόγραμμα “Σχολικά Γεύματα” στοχεύει, αφενός στην αντιμετώπιση όσο είναι δυνατόν των αναγκών σίτισης των μαθητών που ανήκουν σε ευάλωτες ομάδες πληθυσμού και αφετέρου στην υποστήριξη της εκπαιδευτικής διαδικασίας και στην αποτροπή φαινόμενων σχολικής διαρροής.

Το πρόγραμμα απευθύνεται στο σύνολο των μαθητών των επιλεγμένων σχολείων, με τη σύμφωνη γνώμη των γονέων-κηδεμόνων τους.

Το μενού του προγράμματος καλύπτει και τις πέντε εκπαιδευτικές ημέρες και το περυσινό σχολικό έτος περιλάμβανε μπιφτέκια μοσχαρίσια, κοτόπουλου ή γαλοπούλας, ομελέτα, φιλέτο ψαριού,μακαρόνια με κιμά, φασολάκια ή μπριάμ, σπανακόπιτα, όσπρια κ.α.

Να σημειωθεί ότι το πρόγραμμα υλοποιείται από το Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων σε συνεργασία με το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων.

Related posts

Λιποθυμικό επεισόδιο επιβάτη σε πτήση προς Σάμο

admin

Γιάννης Καλτάκης: «Ήρθε η στιγμή να αφήσουμε οριστικά πίσω την Σάμο της μιζέριας και της παρακμής»

admin

Εθελοντική αιμοδοσία στο Κέντρο Υγείας Καρλοβάσου

admin

Μάνος Βαλής: Εξαιρετική χρονιά για τη Σάμο παρά την μικρή μείωση σε σχέση με το 2019

admin

Εμπόδια στον οδηγό όδευσης τυφλών στη πόλη της Σάμου

admin

Συμβολικές παρεμβάσεις του Εργατικού Κέντρου Σάμου σε ΔΕΗ, σούπερ μάρκετ

admin

North Evia- Samos Pass: Από Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου η 4η φάση

admin

1ο Τουρνουά Ποδοσφαίρου “Πάμε Σάμο” 

admin

Αραιή συννεφιά με διαστήματα ηλιοφάνειας και κανονικές θερμοκρασίες το Σ/Κ

admin

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα