Connect with us

Πολιτιστικά

Τα «Πολιτικά σχέδια» του Δημήτρη Σεβαστάκη

Published

on

ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΜΟΡΦΩΤΙΚΟΥ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΗΣ

Πρόσωπα της πολιτικής, της οικονομίας, πρόσωπα θεσμικά ή ανένταχτα. Ο ζωγράφος και πανεπιστημιακός αποκαλύπτει τα σχέδια που δημιούργησε με μολύβια, γραφίτες, μελάνια, την εποχή που ήταν βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ. Κι όπως τονίζει, «αυτοπρο-σωπογραφίες» είναι όλα

«Πρόσωπα πολιτικών, πρόσωπα στο περιβάλλον της πολιτικής, της οικονομίας, πρόσωπα θεσμικά ή “τυχαία”, ανένταχτα, που διεκδικούν ή αποστρέφονται την προσοχή. Πρόσωπα που εντέλει διεκδίκησαν ρόλο στη ζωή μου…». Ο ζωγράφος και πανεπιστημιακός Δημήτρης Σεβαστάκης φαίνεται πως αξιοποίησε την κοινοβουλευτική θητεία του με τον ΣΥΡΙΖΑ (2015-2019) καθώς δημιούργησε μια σειρά έργων, τα οποία παρουσιάζει τώρα στο βιβλιοπωλείο του Μορφωτικού Ιδρύματος Εθνικής Τραπέζης.

Μητσοτάκης, Τσίπρας, Μπακογιάννη, Σαμαράς, Κακλαμάνης σε μαύρο-άσπρο… Πρόκειται για 46 «Πολιτικά σχέδια», όπως είναι ο τίτλος της έκθεσης, «δημιουργημένα κατά την περίοδο που ήμουν βουλευτής», όπως σημειώνει ο Σεβαστάκης: «Η πολιτική δίνει έμφαση στα πρόσωπα. Είναι οι θνησιγενείς φορείς ενός βαθύτατου δράματος. Εκεί χαράσσονται όλα τα συμβάντα. Φιλοδοξίες, βουλιμίες, πίκρες, ευφυΐα, ωμότητα. Ξεκινούσα να σχεδιάσω πρόσωπα που είχαν ανατομικό ενδιαφέρον και που εντέλει αποκτούσαν μέσα μου και πολιτικό ενδιαφέρον. Διά του σχεδίου, διά της ζωγραφικής, σαν να εξελισσόταν η ανατομία σε μορφή πολιτικής ερμηνείας.

»Κρατούσα γρήγορες σχεδιαστικές σημειώσεις στην αρχή και επεξεργαζόμουν τα σχέδια αργότερα. Χρησιμοποιούσα ως βοήθημα δημοσιεύματα, φωτογραφίες, κριτικές, ακόμα και ομιλίες των προσώπων. Προσπαθούσα να καταλάβω την ποιότητα, την κατάπτωση, την οίηση, την ανασφάλεια, την προετοιμασία, τη συναισθηματική ευχέρεια. Με τι δίσταζαν, τι τους εκνεύριζε, με τι κολακεύονταν.

Ακουσα πλήθος εξομολογήσεων, ιστοριών, φόβων, αιτημάτων ανθρώπων γνωστών και άγνωστων, βιαστικών, ανυπόμονων, απελπισμένων. Επίσης άκουσα απέραντες “κατασκευασμένες” ομιλίες λογογράφων, σε αντιδιαστολή με κατακλυσμιαίες, μεγαλειώδεις, προβλέψιμες, ποταπές, αληθινές αφηγήσεις πολιτών. Οι μαρτυρίες αυτές αποτελούν ίσως το πιο δόκιμο μέρος της πολιτικής.

Διαχειριζόμουν τις εντάσεις στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων, στην Ολομέλεια, στον τόπο μου, στα χωριά, στα καφενεία, στην οικογένεια, στις παρέες των φίλων μου (των καρδιακών και ανιδιοτελών). Αυτό με οδηγούσε στο να κοιτάζω “απέναντι”, δηλαδή να προσπαθώ να κερδίσω ένα γενικό βλέμμα, πέρα από τα περιστατικά, ένα περιεκτικό, αλλά πιο περιληπτικό “απέναντι”. Αυτό, νομίζω, είναι η ουσία του ζωγραφικού σχεδίου».

Γεννημένος στο Καρλόβασι της Σάμου με σπουδές ζωγραφικής στην Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών, αναπληρωτής καθηγητής σήμερα στη Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, ο 60χρονος δημιουργός προτιμάει το σχέδιο γιατί είναι ευέλικτο. «Σχεδιάζεις οπουδήποτε. Δεν είναι τυχαίο ότι πέρασα τα χρόνια του Δημοτικού και του Γυμνασίου-Λυκείου σχεδιάζοντας στα περιθώρια των βιβλίων, κάτι ίσως εκπαιδευτικά επιζήμιο, αλλά ζωτικό για μένα», επισημαίνει.

Για τα «Πολιτικά σχέδια» χρησιμοποίησε χαρτί, μολύβια, γραφίτες, μελάνια. «Τα υλικά έπρεπε να με αφήνουν να μετανιώνω, να διορθώνω, να επιστρέφω, να εγκαταλείπω, να δεσμεύομαι. Προέκυψαν σχέδια μαύρα, υπερεπεξεργασμένα, σχεδόν συμπιεσμένα, ή σχέδια περισσότερο διαυγή, κατηγορηματικά. Το σχέδιο “απαιτεί”, υποβάλλει, καθοδηγεί σε λύσεις, και το πρόσωπο σχεδόν ακολουθεί, υπακούει στην πλαστική ανάγκη. Στην πραγματικότητα γίνεται και το αντίθετο. Ο χαρακτήρας του προσώπου υποβάλλει και η γραμμή, ο τόνος πειθαρχούν. Μάλλον το σχέδιο είναι μια σύνοδος αμφιβολιών».

Κι όσο σχεδίαζε πρόσωπα, τόσο «εξελισσόταν» η σχέση του μαζί τους. «Μερικά πρόσωπα με “απέτρεπαν”, έπαυαν δηλαδή να με ενδιαφέρουν – δεν μου έβγαινε το σχέδιο, δεν “γεννούσαν”. Σε άλλα ήθελα να επιστρέψω, να ξαναδώ μια χαμένη λεπτομέρεια, να λύσω μια σκιά, μια καμπύλη, ένα σημάδι», αναφέρει και καταλήγει:

«Στην έκθεση προσπαθώ να συνθέσω τα σχέδια, ώστε με τη διάταξη να συνομιλήσουν, να αντιδικήσουν, να προκύψει το σχόλιο, η κρίση, ίσως η έγκληση – κυρίως προς εμένα. Η πολιτική είναι ο τρόπος να γνωρίσεις τον άλλο μέσα από σένα. Γιατί “αυτοπροσωπογραφίες” είναι όλα. Σχέδια και ημέρες δικές σου, όπου το μέτρο δεν είναι η φυσιογνωμία, αλλά το ψυχικό ρίγος, η λύπη, η αίσθηση ότι όλα είναι χαμένα και μόνο αυτή η γραμμή, αυτή η μικρή παρέμφαση του μολυβιού, του γραφίτη τα διασώζει.

»Νομίζω, με έναν τέτοιο τρόπο, σωτηριακό και απελπισμένο, εξ ανάγκης οραματικό, μπορείς να κάνεις πολιτική, χωρίς να γίνεις πολιτικός, να κάνεις ζωγραφική, χωρίς να μείνεις απλώς επιδέξιος».

z Info: Βιβλιοπωλείο ΜΙΕΤ, Αμερικής 13. Η έκθεση θα διαρκέσει μέχρι τον Οκτώβριο. Εξαιτίας των περιοριστικών μέτρων, τα εγκαίνια θα πραγματοποιηθούν μόλις το επιτρέψουν οι υγειονομικές συνθήκες. Ωράριο λειτουργίας: Δευτέρα & Τετάρτη 9.30 – 15.30, Τρίτη, Πέμπτη & Παρασκευή 9.30 – 20.00, Σάββατο 10.00 – 17.00. Πληροφορίες: 210-3614143.

 

Πηγή: efsyn.gr

Share this post:

Comments

comments

Πολιτιστικά

Διπλή βράβευση στην Ικαριακή συμμετοχή του Σωκράτη Ρωμυλίου στο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Κύπρου

Published

on

By

Δύο βραβεία απέσπασε η Ικαριακή συμμετοχή “Above the borders” του Σωκράτη Ρωμυλίου στα βραβεία «Χρυσή Αφροδίτη» του 15ου Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Κύπρου

Η ταινία μικρού μήκους με τίτλο «Πάνω από τα σύνορα» / “Above the borders” του οποίου μεγάλο μέρος είναι γυρισμένο στην Ικαρία σε σκηνοθεσία και σενάριο του Σωκράτη Ρωμυλίου (με καταγωγή από την Αρέθουσα) απέσπασε δύο βραβεία στο 15ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Κύπρου. Τα βραβεία που κέρδισε ήταν το  βραβείο Best Short Veteran’s Short Film και B’ Special jury prize at Veteran’s Short Film ανάμεσα σε διεθνείς συμμετοχές.

Στην ταινία συμμετέχουν οι ηθοποιοί Πάνος Μπόρας, Χριστίνα Μαθιουλάκη, Μαρία Ελευθεριάδη, Έλενα Τσούνου, Στέλιος Παρασκευάς, Ισμήνη Τσαπαλιάρη και Γιώργος Μαργέλος.

Η ιστορία της ταινίας διαδραματίζεται σε ένα ελληνικό νησί του Αιγαίου, το οποίο δέχεται χιλιάδες πρόσφυγες καθημερινά. Η Έλλη είναι μια νεαρή κοπέλα που ερωτεύεται ένα πρόσφυγα από τη Συρία.

Σύντομα όμως αρχίζει να αντιμετωπίζει τη ξενοφοβία, το ρατσισμό και την προκατάληψη, αφού αυτή η σχέση κρίνεται από πολλούς, ως ακατάλληλη. Η ίδια θα κληθεί σύντομα να επιλέξει ανάμεσα στις κοινωνικές επιταγές και στην ελευθερία.

Τα ονόματα των νικητών και τα βραβεία αναλυτικά είναι:

A’ PART – AWARDS IN VARIOUS CATEGORIES

CYIFF 2020 BEST MOBILE FILM

ROSE flowing in the wave – Donguk Hwang, Republic of Korea / Κορέα, 2020, 19’40’’

 

CYIFF 2020 BEST ART – DANCE AWARD ΙΝ Α SHORT FILM

Align – R.E. Wolfe, UK, 2020, 7’22”

 

CYIFF 2020 ΑΝΙΜΑΤΙΟΝ AWARD

To the dusty sea – Héloïse Ferlay, France / Γαλλία, 2020, 12’23’’

 

CYIFF 2020 FILM WITH A STRONG MESSAGE FOR THE CLIMATE CHANGE

Comme Des Ocean – Amy Cousins, UK / ΗΒ, 2019, 2’44’’

 

CYIFF 2020 APHRODITE CINEMATIC AWARD (the award is given to a female director with a promising film making career)

A Tango To Remember – Severine Reisp, United States / ΗΠΑ, 2020, 7’

 

CYIFF 2020 50/50 (This category involves directors who do exceptional film productions with equal number of male and female associates in the credits, crew and actors)

Anna – Dekel Berenson, UK/HB, 2019, 14’59”

 

CYIFF 2020 GOT TALENT (This category involves filmmakers with their first short film)

 

CYIFF 2020 GOT TALENT IN CINEMATOGRAPHY

Once Upon A Time in Hoi Shing Road – Jas Pun, Hong Kong / Χονγκ Κονγκ, 2019, 15’

 

CYIFF 2020 GOT TALENT IN DIRECTION

Black King Down – Anna Spyrou, USA / ΗΠΑ, 2017, 9’54’’

 

CYIFF 2020 GOT TALENT dafnes

The Test – Bartosz Toboła, Poland Πολωνία, 2020, 12’12”

 

CYIFF 2020 BEST VETERAN’s SHORT FILMS (these awards are given to filmmakers with more films in their portfolio)

 

SPECIAL MENTION to Maria Brendle by WIFT GREECE – Special mention for using whatever tools necessary to tell an affecting and powerful story, blurring the boundaries between documentary and fiction filmmaking.

 

Ala Kachuu: Take and Run – Maria Brendle, Switzerland / Ελβετία, 2020, 38’26’

 

CYIFF 2020 A’ SPECIAL JURY PRIZE AT A VETERAN’s SHORT FILM

Swept Away – Thomas Grascoeur, USA / ΗΠΑ, 2019. 12’9’’

 

CYIFF 2020 B’ SPECIAL JURY PRIZE AT A VETERAN’s SHORT FILM

Above the borders – Sokratis Romilios, Greece / Ελλάδα, 2020, 11’18”

 

CYIFF 2020 BEST SHORT VETERAN’s MUSIC

Yael’s Room – Shir Cohen, Israel / Ισραήλ, 2019, 22’45’’

 

CYIFF 2020 BEST SHORT VETERAN’s SCRIPT

Fortissimo – Janine Piguet, Switzerland / Ελβετία, 2019, 20’

 

CYIFF 2020 BEST SHORT VETERAN’s CINEMATOGRAPHY

The award is shared by:

 

Above the borders – Sokratis Romilios, Greece / Ελλάδα, 2020, 11’18”

Praskovya – Alexander Solovyov, Russia / Ρωσία,2019, 5’17’’

 

CYIFF 2020 BEST SHORT VETERAN’s DIRECTION

Praskovya – Alexander Solovyov, Russia / Ρωσία,2019, 5’17’’

 

CYIFF 2020 BEST VETERAN’s SHORT FILM

In This Land We’re Briefly Ghosts – Chen-Wen Lo, Taiwan / Ταιβάν, 2019, 16

 

CYIFF 2020 BEST GREEK SHORT

 

This award is shared to

Violetta – Fivos Imellos, Greece / Ελλάδα, 2019, 14’47”

Anathema – Paolo Antypas, Cyprus / Κύπρος, 2019, 14’26’’

 

CYIFF 2020 BEST PROOF OF CONCEPT

Sven Gunnar – Darwin Reina, Sweden / Σουηδία,10’41’’

 

CYIFF 2020 BEST VETERAN SHORT DOCUMENTARY

Kanda Bode (Don’t Get Whipped) – Fekad Kiros & Cheryl Halpern, Ethiopia / Αιθιοπία, 2020, 25’

 

CYIFF 2020 BEST CINEMATOGRAPHY IN A VETERAN FEATURE DOCUMENTARY

Revelation of Jonah – Alexander Gratovsky & Nicole Gratovsky, Spain / Ισπανία, 2020, 51’43”

 

CYIFF 2020 BEST VETERAN FEATURE DOCUMENTARY

Mrs G. – Dalit Kimor, Israel / Ισραήλ, 2019, 54′

by WIFT CYPRUS – Mrs.G

 

CYIFF 2020 BEST TALENT SHORT DOCUMENTARY

Shape Shifters – Polina Zelmanova, United Kingdom / ΗΒ, 2020, 8’14’’

 

CYIFF 2020 BEST TALENT FEATURE DOCUMENTARY

United we sing – Dan Petracca, USA / ΗΠΑ, 2019, 75′

 

The New Abolitionists – Christina Zorich, USA / ΗΠΑ, 2020, 98’35”

by WIFT CYPRUS – HONORABLE MENTION

 

CYIFF 2020 NOSTIMON IMAR

Sarmako: A Tale of the North- Marco Papadopoulos, Greece / Ελλάδα, 2020, 115’

 

CYIFF 2020 BEST VETERAN’s FEATURE FILM

Macao’s first October – XinYiru, China/Κίνα, 2019, 85′

 

 

CYIFF 2020 BEST PRODUCTION DESIGN IN A FIRST FEATURE FILM

Winner: Shibil – First Clapper, Bulgaria / Βουλγαρία

 

CYIFF 2020 BEST SETS / COSTUMES IN A FIRST FEATURE FILM

Winner: Shibil – Pera Ivanova, Bulgaria / Βουλγαρία

 

CYIFF 2020 BEST MUSIC SCORE IN A FIRST FEATURE FILM

Winner: Shibil – George Strezov, Bulgaria / Βουλγαρία

 

CYIFF 2020 BEST EDITING IN A FIRST FEATURE FILM

Winner: Woman of the Photographs -Atsushi Gaudi Yamamoto , Japan / Ιαπωνία

 

CYIFF 2020 BEST LEADING ACTOR IN A FEATURE FILM

Winner: Woman of the Photographs – Hideki Nagai , Japan / Ιαπωνία

 

CYIFF 2020 BEST LEADING ACTRESS IN A FIRST FEATURE FILM

Winner: Just A Fling – Fanny Valette, France/ Γαλλία

 

CYIFF 2020 BEST SCRIPT IN A FIRST FEATURE FILM

Winner: Just A Fling -Gorune Aprikian, France/ Γαλλία

 

CYIFF 2020 BEST CINEMATOGRAPHY IN A FIRST FEATURE FILM

Winner: Shibil – Stefan Vrachev, Bulgaria / Βουλγαρία

 

CYIFF 2020 BEST DIRECTOR IN A FIRST FEATURE FILM

Winner: Toprak – Sevgi Hirschhäuser, Turkey/Τουρκία

 

CYIFF 2020 BEST FIRST FEATURE FILM WINS THE GOLDEN APHRODITE AWARD

Woman of the Photographs – Takeshi Kushida, Japan / Ιαπωνία

Golden Aphrodite for Woman of the Photographs by Takeshi

 

Feature Scripts Awards

1st place: “Round Red Candy” by Michael Kokkinaris – Greece & George Mehalchick – USA

2nd place: “Roya” by Mahmoud Salimi – Afghanistan

3rd place: “MELINA I was born Greek” by Melina Chiaverini – USA

 

Short Scripts

Honorable Mentions

“Punish me” by Michael Dukakis – USA

“Far from the Olive Grove” by Andrea Land – United Kingdom

 

Ανάμεσα στους υποστηρικτές του Φεστιβάλ είναι η Πρεσβεία των ΗΠΑ της Κύπρου, ο Εθνικός μηχανισμός για τα δικαιώματα της γυναίκας καθώς και το Υπουργείου Τουρισμού της Κύπρου.

Link: https://www.cyiff.eu/en/festival/awards

Share this post:

Comments

comments

Continue Reading

Πολιτιστικά

Κυκλοφόρησε το νέο βιβλίο της Έλενας Χουσνή «Παγωμένο Νερό»

Published

on

By

Στο λευκό κελί της απομόνωσης η Ισμήνη αναζητά τη λήθη και τα τσαλακωμένα σεντόνια. Δεν θέλει να θυμάται, δεν θέλει να την αγγίζουν, αναζητά την παρηγοριά στον τεμαχισμένο κόσμο που δημιουργούν οι σχισμές των ματιών της. Στον περίβολο μιας εκκλησιάς, η αδελφή της δίνει μάχη να μην ξεχάσει. Να εκδικηθεί το άδικο. Με τον νόμο του χρέους. Με το δίκιο των ανθρώπων. Κι οι δύο θα αναζητήσουν την ελευθερία μέσα στα… κελιά τους. Την ελευθερία της δικαίωσης!

 

ISBN: 978-618-84791-4-2

διαστ.: 14 x 21         

σελ.: 108     

τιμή: € 10.00

 

Έγραψαν για το βιβλίο:

 

«Κάποτε έρχεται η ώρα να γραφτεί κάτι για τα βάζα που σπάνε και δεν μπορούν να κολλήσουν πια. Για το πώς ταΐζουν τα παιδιά τους τα άλμπατρος. Κυρίως όμως για τα ερείπια –κάθε είδους. Γιατί όταν έρθει το τέλος της ζωγραφικής ο Γκόγια θα γελάει τρανταχτά και θα έχει τελειώσει το πρωινό του. Κι εγώ θυμάμαι συνέχεια εκείνο το πλοίο χωρίς πανιά, θυμάμαι το ταξίδι στην τυφλή πόλη, θυμάμαι εσένα.

Πρέπει να πάρουμε μια αναπνοή κάτω από το παγωμένο νερό.

Δεν έχουμε ακόμα βράγχια… πάλι ψέματα μου λες;

Τότε πώς θα ξεγελάσουμε τον πόνο;

Θα σβήσουμε το φως και θα περιμένουμε.

Τους βαρβάρους, τους Ρινόκερους;

Τον Κανέναν. Γιατί αγαπάμε το σκοτάδι, αυτή είναι η αλήθεια.

Και ποιος το είπε αυτό;

Δεν είδα καλά το πρόσωπό του.

Το είδες και το παραείδες. Μόνο πες μου ποιος ήταν.

Ο Κρέοντας ζει και είναι παντού».

Μίνως Ευσταθιάδης, συγγραφέας

 

«Με το βλέμμα στραμμένο στην ισχύ των άγραφων νόμων, που ξεπροβάλλει με ορμή μέσα από την κορυφαία τραγωδία του Σοφοκλή «Αντιγόνη», η Έλενα Χουσνή δοκιμάζει τις συγγραφικές και συναισθηματικές της αντοχές σε μια νουβέλα που έχει στον πυρήνα της τη γυναικεία ύπαρξη και τους δεσμούς αγάπης. Χωρίς αναισθητικό και με ωμότητα, οι λέξεις θεριεύουν και θρομβώνουν τον αέρα, στήνουν στον τοίχο στερεότυπα, εκφράζουν τη μοναξιά του σύγχρονου ανθρώπου και ισορροπούν ανάμεσα στο ανθρώπινο μεγαλείο και στην ανθρώπινη αθλιότητα. Δύο γυναίκες, ένας πατέρας, ένα βάζο με λουλούδια, ένας δισταγμός, φόβος και μετά οδύνη, πόνος, αίμα.

Μέσα σε λίγες σελίδες, η λυρική πένα της συγγραφέως μεταμορφώνεται σε ύαινα και επιτίθεται στον τυχοδιωκτισμό, στις αρρωστημένες ορέξεις, στη χειραγώγηση των ψυχών, στην εξουσία του αρσενικού, στα κλειστά στόματα μπροστά στο φόβο της διαπόμπευσης και της ντροπής. Άλλοτε με πρωτοπρόσωπη και άλλοτε με τριτοπρόσωπη αφήγηση, οι δύο πρωταγωνίστριες αποκαλύπτουν τις μύχιες επιθυμίες και σκέψεις τους και μπαίνουν στην αρένα της ενοχής, της συντριβής, της λύτρωσης. Το ηθικό μεγαλείο και η αυτοθυσία κρατούν σφιχτά τα γκέμια της πλοκής και αναδεικνύουν το ψυχικό σθένος και την ανάγκη για δικαίωση με όποιο κόστος, προσμένοντας την κάθαρση του τάφου. Προσμένοντας το «Παγωμένο νερό» που θα εξαγνίσει αμαρτίες και ενοχές. Για πάντα».

 

Κέλλυ Κρητικού, εκπαιδευτικός – δημοσιογράφος

 

Η Έλενα Χουσνή γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Πέλλα. Εργάστηκε ως δημοσιογράφος στις εφημερίδες Έθνος και Έθνος της Κυριακής, ως υπεύθυνη του Γραφείου Τύπου της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου και ως επικεφαλής του Γραφείου Ευρωπαϊκής Ενημέρωσης Europe Direct Βορείου Αιγαίου. Διετέλεσε, επίσης, Συμπαραστάτης του Δημότη και της Επιχείρησης Δήμου Σάμου. Σήμερα εργάζεται στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση Σάμου.

Το 2012 το μυθιστόρημά της «Άλικο σαν το… αίμα» έλαβε το Α’ Βραβείο στον Πανελλήνιο Λογοτεχνικό Διαγωνισμό της Πανελλήνιας Ένωσης Λογοτεχνών. Νωρίτερα, το 2009, είχε βραβευτεί από την ΠΕΛ με το Α’ Βραβείο Θεατρικού Έργου και το Γ’ Βραβείο Μυθιστορήματος. Έχει λάβει διακρίσεις και βραβεία σε πολλούς πανελλήνιους διαγωνισμούς. Διηγήματά της έχουν φιλοξενηθεί σε συλλογικά έργα και περιοδικά.

Το 2014 εκδόθηκε το πρώτο της βιβλίο Στα άδυτα των… δυτών, από τις Εκδόσεις Δίαυλος. Ακολούθησε το 2016 η Χρυσή εκδίκηση – Η πτώση μιας δυναστείας, το 2017 Το παιδί με τη ριγέ μπλούζα, το 2018 οι Καταραμένες πολιτείες και το 2019 η Κλίμακα F, όλα από τις Εκδόσεις Κύφαντα.

Από τον Ιανουάριο του 2015 είναι μέλος της Ελληνικής Λέσχης Συγγραφέων Αστυνομικής Λογοτεχνίας (ΕΛΣΑΛ).

 

Από τις Εκδόσεις Κύφαντα κυκλοφορούν επίσης τα βιβλία της Έλενας Χουσνή:

  • Χρυσή εκδίκηση – το τέλος μια δυναστείας (2016) [Σειρά Ιστός: Αστυνομική λογοτεχνία 02]
  • Το παιδί με τη ριγέ μπλούζα (2017) [Σειρά Ιστός: Αστυνομική λογοτεχνία 03]
  • Καταραμένες πολιτείες (2018)
  • Κλίμακα F (2019) [Σειρά Ιστός: Αστυνομική λογοτεχνία 06]
  • ΣυμμετείχεστοσυλλογικόΣκοτεινές υποθέσεις (2018) [Σειρά Ιστός: Αστυνομική λογοτεχνία 04]

Share this post:

Comments

comments

Continue Reading
Advertisement

Facebook

Σαμιακά4 εβδομάδες ago

Ποιήματα για την Κλαίρη και τον Άρη

Σαμιακά4 εβδομάδες ago

Ανακοίνωση του νοσοκομείου Σάμου για το θάνατο των δύο παιδιών που καταπλακώθηκαν από τοίχο

Δήμος4 εβδομάδες ago

Δήμος Δυτικής Σάμου: Σημεία συγκέντρωσης των πληγέντων του σεισμού

Σαμιακά4 εβδομάδες ago

Αθανάσιος Γκάνας, Γεωδυναμικό Ινστιτούτο: Η μεγαλύτερη μετατόπιση εδάφους στη Σάμο που έχει καταγραφεί μέχρι σήμερα

Σαμιακά4 εβδομάδες ago

Κατά 18-25 εκατοστά ανυψώθηκε η Σάμος μετά τον σεισμό

Σαμιακά3 εβδομάδες ago

Χαρδαλιάς για Σάμο: Χωρίς SMS στις μετακινήσεις

Σαμιακά4 εβδομάδες ago

Χαρδαλιάς:Κηρύσσονται σε κατάσταση Έκτακτης Ανάγκης οι Δήμοι Ανατολικής και Δυτικής Σάμου

Δήμος4 εβδομάδες ago

Υποβολή αιτήσεων για τη οικονομική ενίσχυση πολιτών που έχουν πληγεί από τον σεισμό

Σαμιακά3 εβδομάδες ago

Υπό ελέγχο η φωτιά στο ΚΥΤ Σάμου – Σεισμός 4,2 Ρίχτερ στη Σάμο

Σαμιακά4 εβδομάδες ago

Μεγάλος σεισμός στη Σάμο

SPONSORED

Sponsored

Δημοφιλή