14.9 C
Σάμος
19/04/2024
Σαμιακά

Προώθηση της Σάμου από τον ξενοδοχειακό όμιλο Doryssa Hotels & Resorts

Σχεδόν έναν μήνα αργότερα από την ολοκλήρωση του «ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ ΚΛΙΝΙΚΗΣ ΨΥΧΟΦΑΡΜΑΚΟΛΟΓΙΑΣ», το οποίο συνέβαλε στην προώθηση του νησιού σε πλήθος ιατρών Ελλήνων αλλά και μη, το Ισραηλινό ταξιδιωτικό γραφείο «DIESENHAUS», το σαμιώτικο  τουριστικό πρακτορείο «RHENIA TOURS» αλλά και το διεθνούς φήμης πρακτορείο μοντέλων «YULI MODELS», σε συνεργασία με τον όμιλο «ΔΟΡΥΣΣΑ» και άλλων ξενοδοχειακών μονάδων του νησιού συνέβαλλαν σε μία ακόμα προσπάθεια προώθησης του τόπου μας διαφορετικής μορφής.

Στο νησί μας παρευρέθηκε εικοσαμελής ομάδα διάσημων Ισραηλινών φωτογράφων, σκηνοθετών και εννέα διεθνούς φήμης μοντέλων με σκοπό την προβολή της Σάμου σε μία νέα αγορά για το νησί, το Ισραήλ. Η παραπάνω ενέργεια όμως, είχε ως αντίκτυπο την προβολή της Σάμου, όχι μόνο στο Ισραήλ αλλά και σε όλο τον κόσμο μίας και δόθηκε ιδιαίτερη βαρύτητα στην ενέργεια αυτήν από το Τμήμα Προβολής και Διαφημίσεων του ομίλου μας.

Μέλη του τμήματος Προβολής και Διαφημίσεων του ομίλου μας συνόδευαν διαρκώς την ομάδα Ισραηλινών στις περισσότερες δραστηριότητες τους κατά την πενθήμερη διαμονή τους στην Σάμο με στόχο την κινητοποίηση τους για συνεχείς δημοσιεύσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης  με θέμα την Σάμο αλλά και τις επιχειρήσεις του ομίλου «ΔΟΡΥΣΣΑ».

Αφορμή για την παραπάνω ενέργεια αποτελεί ένας νέος, παγκόσμιος τρόπος προώθησης προϊόντων, προορισμών κλπ. ο οποίος βασίζεται όχι σε εκθέσεις και τηλεοπτικές ή ραδιοφωνικές διαφημίστηκες καμπάνιες, αλλά στα διαδικτυακά μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η ριζική αυτή αλλαγή στον τομέα του «marketing» και της προώθησης πρέπει να γίνει αντιληπτή από όλους.

Ως παράδειγμα μπορεί να τεθεί η προβολή που έγινε την περασμένη βδομάδα στο νησί μας μέσω των ανθρώπων αυτών, οι οποίοι διαφήμισαν τις ομορφιές της Σάμου σε εκατομμύρια ακόλουθούς τους στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης «Facebook» και «Instagram». Η απήχηση των δημοσιεύσεων το πενθήμερο αυτό (engagement), έφτασε σε σύνολο πολλών εκατομμυρίων ανά τον κόσμο, με πολλούς ακόλουθους να «βομβαρδίζουν» καθημερινά μέλη της ομάδας Ισραηλινών με ερωτήσεις για το πού βρίσκονται ή για το πώς θα μπορούσαν και αυτοί να επισκεφθούν το πανέμορφο αυτό μέρος.

Με τα προαναφερθέντα, ο όμιλος «ΔΟΡΥΣΣΑ» θα ήθελε να ενημερώσει αλλά και να κινητοποιήσει τους συμπολίτες του για την σπουδαιότητα του ζητήματος της προώθησης της Σάμου σε νέες αλλά και υπάρχουσες αγορές με τους εναλλακτικούς αυτούς τρόπους έτσι ώστε ο τόπος μας να δει μία υγιή ανάπτυξη, όπως και να μπορέσει στο άμεσο μέλλον να ανταγωνιστεί άλλους Ελληνικούς προορισμούς.

 

 

Related posts

Ο Αντιπρόεδρος ξενοδόχων επιβεβαιώνει: “Φέτος θα είναι η χρονιά της Σάμου”

admin

Έκτακτο Δελτίο Καιρού για τη Σάμο: Kακοκαιρία προ των πυλών

admin

Η Ανεζινιώ Σταμούλη η νέα Διοικήτρια στην Κλειστή Ελεγχόμενη Δομή Σάμου

admin

Άνοιξε προσωρινά η πύλη εισόδου στον λιμένα Καρλοβάσου

admin

Εργατικό Κέντρο Σάμου : Η κινητοποίηση της 17ης Απριλίου

admin

“Σοβαρό ολίσθημα απο τον Δήμο Δυτικής Σάμου”: Η Απογοήτευση του Συλλόγου της Πορφυριάδας

admin

“ΕυΠο”: “Καρκίνος και Προληπτικός Έλεγχος” – Ενημέρωση στο Εσπερινό ΕΠΑ.Λ Σάμου

admin

Κηποτεχνική δράση στην αυλή του 1ου Ημερήσιου ΕΠΑΛ Καρλοβάσου Σάμου

admin

Η Ακουλουθία του Ακάθιστου Ύμνου στην Παναγία Καστρινή

admin